۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۲۹

جهان بخشی:

پیشرفت دانشگاه نیازمند تعامل با همه نهادهای اجتماعی است

پیشرفت دانشگاه نیازمند تعامل با همه نهادهای اجتماعی است

قزوین- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: دانشگاه برای رسیدن به رشد و تعالی خود در زمینه های علمی نیازمند تعامل و همکاری با همه نهادهای اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد تاکستان، همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا ظهر یکشنبه با حضور آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، جهان بخشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان، حیدری فرماندار تاکستان، گودرز رحمانی، شهردار تاکستان، دکتر محمدی ریاست شوراهای شهر و روستای استان، جمع کثیری از اعضای شوراهای شهر و روستا، شهرداران و دهیاران شهرستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان برگزارشد.

در ابتدای مراسم جهان بخشی ضمن تبریک روز شورا و تقارن آن با ولادت امام جواد الائمه(ع) اظهارداشت:شوراهابه عنوان تشکل های اجرایی و مدنی نقش بسیار تاثیرگذاری در نظام های مردم سالار دارند و اززمانی که در راستای برآورده کردن اهداف عالیه انقلاب به دستور امام خمینی(ره) شوراهای شهر و روستا تشکیل شد امتیاز ویژه ای برای نظام عزیزمان شکل گرفته است.

وی بیان کرد: شوراها به عنوان نوعی نهاد مشورتی و مشارکتی نقش مهمی در توسعه فعالیت های اجتماعی دارند و مشارکت مردم با شورا ها باعث افزایش احساس مسئولیت مردم و از سوی دیگر بروز ابتکارات و خلاقیت آنان در اداره واحد های اجتماعی از سطح کلان شهرها تا کوچک ترین روستاها می شود و این مزیت ارزشمندی برای اداره جامعه در نظام مردم سالار محسوب می شود.

جهان بخشی تصریح کرد:شوراها به عنوان نمایندگان مردم، پل ارتباطی مستحکم و مستقیمی برای انتقال خواسته های مردم به مسئولین هستند و از ویژگی های یک نظام موفق، ارتباط نزدیک مسئولین با مردم است.

وی در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان تلاش می کند در تعامل تنگاتنگ با نهادها و تشکلهای سیاسی و اجتماعی و حکومتی حرکت کند و امیدواریم با شناسایی و برقراری حلقه های مفقوده در ارتباط بین دانشگاه و مجموعه مسئولین و نمایندگان تشکل ها در منطقه با هم سو شدن اهداف پیش بینی شده زمینه رشد، شکوفایی و بالندگی این مجموعه فاخر دانشگاهی ایجاد شده و ارائه خدمات تخصصی و تاثیرگذار در منطقه افزایش یابد.

کد خبر 2562731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha