۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۵۸

احمدی بیان کرد:

رسانه ها یکی از ارکان اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند

رسانه ها یکی از ارکان اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند

مشهد- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: رسانه ها در سند تحول آموزش یکی از ۴ رکن اصلی این سند هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالفضل احمدی ظهر یکشنبه در نشست مدیران اصحاب رسانه با مدیر کل و معاونان سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی در خانه معلم مشهد بیان کرد: سند تحول آموزش و پرورش دارای ۴ رکن اصلی از جمله حاکمیت، رسانه، خانواده و نهاد های غیر دولتی است که در این بین نقش رسانه ها بیش از هر رکن دیگری قابل توجه و تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: رسانه ها به عنوان یکی از ارکان اصلی سند تحول آموزش و پرورش است و لذا بر این اساس رسالت خطیری بر عهده رسانه ها برای دستیابی به اهداف این سند وجود داشته و می بایست اجرای این سند را به مطالبه عمومی تبدیل کرد.

احمدی اظهار کرد: تشریح و تبیین این سند در جامعه و آگاه سازی اقشار مختلف از اهداف این سند به عنوان یک سند فرهنگی و تضمین کننده توسعه کشور توسط رسانه ها بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: آسیب های بسیاری در حال حاضر متوجه نظام آموزشی است که در این سند با نظرات کارشناسی به آن توجه شده است.

وی افزود: در این راستا همکاری رسانه ها و مشارکت اولیا و مربیان در راستای نهادینه سازی این سند فرهنگی در جامعه و تبدیل به گفتمان قالب نقشی بی بدیل دارد.

کد خبر 2562750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha