۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴

همسر شهید مدافع حرم:

هیچ معامله‌ای با داعش نداریم/هدیه خوددر راه اسلام را پس نمی‌گیریم

هیچ معامله‌ای با داعش نداریم/هدیه خوددر راه اسلام را پس نمی‌گیریم

اهواز ـ همسر شهید مدافع حرم گفت: برای برگشت پیکر شهید کجباف با داعش هیچگونه معامله ای نداریم و برای این موضوع زیربار هیچ ذلتی نمی رویم.

شایسته احمدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: من با افتخار شوهرم را تقدیم اسلام کردم و برای پس گرفتن پیکر مطهرش زیر بار هیچ ذلتی نرفته و هیچ گونه معامله ای هم با داعش نداریم. همه خانواده شهید کجباف، فرزندان و حتی اطرافیانش آماده هستند که بدترین انتقام را از داعش بگیرند.

وی افزود: از کوچک ترین عضو خانواده که نوه شهید کجباف و دو ساله است تا بزرگترین فرد همه قصد داریم تا سخت ترین انتقام را از دشمنان اسلام بگیریم.

احمدی زاده بیان کرد: داعش ادعا کرده پیکر مطهر شهدای ما را پس نمی دهد ما هم به پیروی از مادر وهب در کربلا می گوئیم چیزی که در راه خدا دادیم، پس نمی گیریم.

وی تاکید کرد: شهید کجباف متولد سال ۴۰ بوده و سابقه حضور در دوران دفاع مقدس را نیز داشته است. بعد از شهادت سردار حاج هادی کجباف، گروه های زیادی از جوانان مقابل مقرهای سپاه، بسیج، مساجد و منزل شهید تجمع های پی در پی داشته و از مسئولان می خواهند که آنها را برای جنگ با داعش بسیج کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید هادی کجباف در سوریه شهید شد و پیکیر ایشان هنوز به کشور بازنگشته است.

هادی کجباف مجاهد خستگی ناپذیر مبارزه با تروریست های تکفیری داعش بود كه ظهر آخرین روز فروردین ماه امسال طی عملیاتی که در استان درعا در سوریه صورت گرفت به شهادت رسید.

این شهید که شجاعتش در جبهه های نبرد با داعش مانند هشت سال دفاع مقدس مثال زدنی بود به همراه شهید حسین بادپا از استان کرمان در این منطقه به شهادت رسیدند.

شهید کجباف از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و با تلاش وصف ناپذیرش ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد.

کد خبر 2563082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha