۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۰

از شبکه افق پخش می‌شود

«پنجره»ای که مستندسازان به مقاومت عراق باز کردند

«پنجره»ای که مستندسازان به مقاومت عراق باز کردند

مجله ادبی هنری «پنجره» با موضوع مستندسازی در عراق و به تصویر کشیدن مقاومت در این کشور از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجله ادبی هنری «پنجره» که چندی است از شبکه افق پخش می‌شود، در هر قسمت با دستمایه قرار دادن یکی از موضوعات مرتبط و دعوت از سینماگران، هنرمندان، فعالان ادبی و هنری و ... به موشکافی مسائل و آسیب شناسی مشکلات و معضلات می‌پردازد.

در این قسمت که با موضوع لزوم و دلایل مستندسازی در کشور عراق و نبرد و مقاومت مردمی‌ در برابر داعش با حضور مستندسازان برجسته از شبکه افق پخش می‌شود، سیدهاشم موسوی تهیه‌کننده و وحید فراهانی کارگردان و تصویربردار مستند «بدون مرز عشق» که تاکنون سه قسمت از آن تولید شده است حضور خواهند داشت.

مجله پنجره شبکه افق

یکی دیگر از مهمانان ویژه این قسمت از مجله ادبی هنری پنجره، محسن اسلام زاده کارگردان بسیاری از مستندهای تلویزیونی است که اخیرا در حین تصویربرداری در عراق مجروح شده است.

در بخش ادبی نیز با موضوع ویژگی‌های ادبیات پایداری و مقاومت عبدالرحیم سعیدی راد شاعر و پژوهشگر معاصر حاضر است و در مورد نقش شعرا و نویسندگان در ترویج فرهنگ مقاومت صحبت خواهد کرد.

مجله پنجره شبکه افق

مجموعه تلویزیونی «پنجره» در ۲۶ قسمت ۸۰ دقیقه‌ای توسط رضا خوشدل تهیه شده و چند قسمت ابتدایی آن با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده است.

«پنجره» قرار است به سوالات مخاطبان در حوزه‌های مختلف سینمایی، فرهنگی، ادبی و هنری پاسخ دهد و در این راستا از هنرمندان و سینماگران کشورمان دعوت می‌کند تا در برنامه حضور یابند.

«پنجره» این هفته دوشنبه هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ و تکرار آن همان شب ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۹ و ۱۳ از شبکه افق پخش خواهد شد.

کد خبر 2563315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha