۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۰:۴۴

رای الیوم گزارش داد:

آرزوی تروريست ها افتتاح سفارت اسرائيل در دمشق است

آرزوی تروريست ها افتتاح سفارت اسرائيل در دمشق است

اختلافات میان گروه های تروریستی-تكفيري در دمشق پايتخت سوريه بسيار است به حدی که هر از چند گاهي تعدادی تروریست از یک گروه جدا شده و گروه تروریستی جديدی تشكيل مي دهند.

به گزارش مهر، روزنامه مصری «رأی الیوم» با انتشار گزارشي در اين باره، نوشت: به تازگی گروه های تروریستی و مخالف «بشار اسد» رئيس جمهوری سوريه، در استان حلب جلسه ای با عنوان آزادی حلب تشکیل داده اند و در آن خواستار فعالیت تمامی گروه های تندرو در یک جبهه واحد علیه حکومت اسد شده اند.
اين مطلب در ادامه افزود: به همین دلیل گروهک های تروریستی «الجبهه الشامیه»، «فیلق الشام»، «احرار الشام» و «جیش الاسلام» با انتشار بیانیه ای مشترک اعلام کردند که در استان ادلب همپیمان شده اند و به زودی فعالیت های خود را در حلب به طور مشترک آغاز خواهند كرد.
از سویی دیگر منابع خبری فاش کردند که هماهنگی های کامل این گروه های تروریستی، توسط رژیم صهیونیستی صورت می گیرد. تحلیلگران سیاسی بر این باورند که رژيم اسرائیل نفوذ خوبی درون پیکره این گروه ها دارد.
در همين حال تبریک گفتن گروهک های تروریستي به صهیونیست ها، شاهدی بر وجود پیوندهای قوی بین این گروه هاي مسلح و رژیم اسرائیل است. وقاحت این تروریست های مدعي مسلمان بودن به حدی است که آنها در پیام تبریک خود اظهار امیدواری کرده اند که جشن های مشترکی در گشایش سفارت اسرائیل در دمشق برگزار شود.
تروریست ها همچنين از حمایت های رژیم صهیونیستی قدرداني كرده اند به نحوی که «احمد نبهان» عضو دفتر سیاسی گروه «احرار سوریه» گفته است برای اسرائیل و شهرک نشينان صهيونيستي احترام قائل است.
گفتنی است گروه های مسلح مخالف سوریه که بیشتر آنها تروریست هايي با اعتقادات وهابی اند، با سازمان هاي اطلاعات عربستان و قطر مرتبط هستند. همچنین ارتش آزاد سوریه با سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) روابط محرمانه اي دارد.
در همین راستا نیروهای اسرائیلی به ویژه در شهر «قنیطره» از این گروه ها حمایت های امنیتی و نظامی به عمل می آورند و زخمی های آنان را با آمبولانس برای درمان به بیمارستان های اراضی اشغالی منتقل می کنند.

کد خبر 2563710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha