۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷

«نه دستی، نه پایی، نه غصه‌ای» آماده پخش شد

«نه دستی، نه پایی، نه غصه‌ای» آماده پخش شد

مستند «نه دستی، نه پایی، نه غصه‌ای» در یک قسمت ۵۰ دقیقه‌ای آماده پخش از شبکه مستند سیما شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجلال خاتمی مدیر دوبلاژ این مستند ضمن اعلام این خبر گفت: این مستند درباره نیک ویچیچ است که از بدو تولد بدون دست و پا به دنیا آمد. او در هشت سالگی مورد تمسخر اطرافیانش بود و به همین دلیل دست به خودکشی زد اما این خودکشی نافرجام ماند و سپس زندگی نیک در مسیری افتاد که او را روز به روز به خدا نزدیک‌تر کرد. اکنون نیک را در سراسر جهان به خاطر سخنرانی‌هایش می‌شناسند که با این سخنان نکات عمیقی را که به واسطه معلولیتش دریافته است به مردم جهان منتقل می‌کند.

وی ادامه داد: سخنرانی‌های نیک با توجه به فن بیان بالای او منبع انتشار امید در جهان است و تاکنون زندگی بسیاری از مردم جهان را تغییر داده است. از سخنرانی های او مستندهای بسیاری همچون «امید برای زندگی»، «انگیزه» و «نه دستی، نه پایی، نه غصه‌ای» تولید شده است و همچنین چند سال قبل مستندی درباره زندگی او با عنوان «معلولین» بارها از شبکه مستند سیما و دیگر شبکه‌های سیما روی آنتن رفت و مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت.

خاتمی که کار گویندگی این مستند را نیز بر عهده دارد، در پایان گفت: مراحل تهیه، ترجمه و دوبله «نه دستی، نه پایی، نه غصه‌ای» یک سال به طول انجامیده است و به زودی از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 2563886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha