۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۱۹

احمد نجفی در گفتگو با مهر:

«من یک ایرانی هستم» طرح بازگشت به هویت ملی است/ پایان تدوین

«من یک ایرانی هستم» طرح بازگشت به هویت ملی است/ پایان تدوین

احمد نجفی بازیگر و تهیه کننده فیلم «من یک ایرانی هستم» از پایان تدوین این فیلم سینمایی با موضوع مهاجرت ناخواسته خبر داد و گفت: بازگشت به هویت ملی و ایرانی توسط قهرمان فیلم اهمیت ویژه برای من داشت.

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون که در تولید فیلم سینمایی «من یک ایرانی هستم» در مقام تهیه کننده ظاهر شده است، با اعلام این خبر درباره آخرین مراحل تولید این فیلم سینمایی، به خبرنگار مهر گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی اسفندماه سال گذشته به پایان رسید و پس از آن تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم آغاز شد و تا این لحظه مجموع مراحل فنی «من یک ایرانی هستم» به پایان رسید و تا ۱۵ روز دیگر کل فیلم نهایی می شود.

نجفی در ادامه صحبت های خود درباره داستان این فیلم سینمایی توضیح داد: مهاجرت ناخواسته یکی از معضلات موجود در جامعه است که چگونگی مواجه شدن با این مقوله از نکات مهم فردی است که مهاجرت کرده است. در این فیلم سعی کردم تفاوت های میان دو نگاه قبل و بعد از مهاجرت را به تصویر بکشم.

این بازیگر سینمای ایران یادآور شد: در واقع آنچه از این فیلم سینمایی بر می‌آید توجه به هویت ملی و برگشت قهرمان فیلم به اصل و ریشه خودش است.

بازیگر نقش «کارگاه علوی» با بیان اینکه میزان استقبال و چگونگی برقراری ارتباط فیلم با مخاطب برای من از اهمیت بسیاری برخوردار است و تمام تلاش خودمان را به خرج دادیم تا فیلم خوبی از آب درآید، درباره حضور خود به عنوان بازیگر فیلم نیز گفت: علاوه بر تهیه کنندگی در چند سکانس از فیلم «من یک ایرانی هستم» بازی کرده ام و در نهایت امیدوارم شرایط خوبی برای اکران فیلم ایجاد شود.

کد خبر 2564099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha