۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۵۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

فعالیت های فرهنگی هنری خلیج فارس در طول سال استمرار خواهد یافت

فعالیت های فرهنگی هنری خلیج فارس در طول سال استمرار خواهد یافت

بندرعباس - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره خلیج فارس در هرمزگان استقرار یافت و موجب شده تا برنامه های مناسبی با محور خلیج فارس در هرمزگان اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل فرهنگ و ارشاد هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس با قدردانی از تمامی تلاش های صورت گرفته برای برگزاری این جشنواره، عنوان کرد: امروز نیازمند توجه به اندیشه و مبانی فکری، عقلانی و هنری هستیم و دفاع از نام خلیج فارس نیز باید در این راستا صورت گیرد.

وی ادامه داد: در میان مردم ایران اسلامی جدای از گرایش ها و افکار مختلف، خلیج فارس جایگاه ویژه ای دارد و باید برای اثبات این موضوع در افکار و اندیشه های بین المللی تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: خوشبختانه با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس در هرمزگان شکل گرفت که کار خود را برای استمرار فعالیت های فرهنگی هنری خلیج فارس آغاز کرده است.

درویش نژاد خاطرنشان کرد: با نگاه خاص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این سرزمین، دبیرخانه دائمی جشنواره خلیج فارس در هرمزگان استقرار یافت و موجب شده تا برنامه های مناسبی با محوریت خلیج فارس شکل گیرد و در طول سال نیز به طور مستمر فعالیت این دبیرخانه تداوم خواهد یافت.

وی با تاکید بر لزوم جلب توجه افکار عمومی در سطح بین المللی برای حفظ حقانیت نام خلیج فارس، اظهار داشت: مشارکت مردم به دلیل نگاهی که به سرزمین و هویت ملی خود دارند، در این زمینه بسیار ارزشمند خواهد بود و در این دوره از برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان حضور و همراهی مردم را در برنامه ها به صورت جدی شاهد بودیم که نمونه ای از همدلی و همزبانی مردم با دولت بوده است.

کد خبر 2565681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha