۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۳۳

صفایی بوشهری:

بیمارستان کلیوی در بوشهر ساخته شود/لزوم تجهیز بیمارستان قلب بوشهر

بیمارستان کلیوی در بوشهر ساخته شود/لزوم تجهیز بیمارستان قلب بوشهر

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بیمارستان ویژه بیماران کلیوی در بوشهر ساخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: سلامت یکی از نیازهای اساسی جامعه است که نیاز است تا مسئلان ذیربط از همه ظرفیت‌های برای ارائه خدمات مطلوب در این بخش تلاش کنند.

وی ارائه خدمات کم‌هزینه در بخش سلامت را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: طرح تحول نظام سلامت نقش بسیار مهمی در زمینه ارائه خدمات با کیفیت و کم هزینه داشته است و باعث افزایش میزان رضایت‌مندی در بین مردم شده است.

امام جمعه بوشهر همچنین خواستار توسعه تجهیزات و امکانات در مراکز درمانی استان بوشهر شد و بیان داشت: کاهش هزینه‌های بیماران یکی از مهمترین دستاوردهای طرح تحول سلامت بوده است و با اجرای این طرح شاهد ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی هستیم.

بیمارستان سوانح و سوختگی در جنوب استان ساخته شود

وی ادامه داد: بیمارستان قلب بوشهر نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات مناسب درمانی به بیماران قلبی نقاط مختلف استان بوشهر دارد و باید تلاش شود که تجهیزات مناسب و مورد نیاز به صورت کامل در این بیمارستان مستقر شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین بر لزوم تلاش ویژه برای ساخت بیمارستان ویژه بیماران کلیوی در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: در استان بوشهر شاهد تعداد بالای بیماران دارای نارسایی کلیوی هستیم و نبود بیمارستان یکی از مهمترین مشکلات این بیمارستان است که باید برای رفع این مشکل تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های درمانی در جنوب استان بوشهر، اضافه کرد: باید بیمارستان سوانح و سوختگی در جنوب استان بوشهر برای ارائه خدمات مناسب در این زمینه ساخته شود.

کد خبر 2567184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha