۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۳۴

پرویزی انتقاد کرد:

عدم خرید محصولات مجتمع لوله گستر اسفراین از سوی شرکت نفت

عدم خرید محصولات مجتمع لوله گستر اسفراین از سوی شرکت نفت

اسفراین- استاندار خراسان شمالی گفت: مهم ترین مشکل مجتمع لوله گستر اسفراین عدم خرید محصولات این شرکت از سوی شرکت نفت است؛ در حالی که تولیدات این مجتمع استانداردهای لازم را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی، یکشنبه شب پس از بازدید از مجتمع صنعتی لوله گستر و فولاد اسفراین در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشکلات موجود در این دو مجتمع، اظهار کرد: روابط مدیران مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین با مدیران استان کم است که این امر باعث بروز مشکلاتی در این صنایع شده است.

وی گفت: مجموعه صنایع کشور دچار مشکلاتی هستند که برخی از این مشکلات عمومی و برخی خاص هستند و در خصوص مشکلات لوله گستر اسفراین، باید گفت مهمترین مشکل این شرکت عدم خرید محصولات این شرکت توسط وزارت نفت است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی تصریح کرد: در شرایطی که محصولات تولیدی شرکت لوله گستر اسفراین استانداردهای لازم را دارند عدم خرید تولیدات این مجتمع از سوی شرکت نفت تأسف آور است.

وی در ادامه گفت: با تلاش رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی و همکاری وزیر نفت در دولت یازدهم اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

پرویزی افزود: مجموعه لوله گستر اسفراین از دی ماه ۹۲ از مجموعه خصوصی سازی جدا شده و به مجموعه صنایع دولت برگشت و موفق به انعقاد قراردادهای خوبی شد به طوری که در سال ۹۳ حاصل این تلاش ها به تولید ۱۲ هزار تن رسید.

وی اضافه کرد: اگر مشکل تولید و فروش محصولات این شرکت حل شود و به تولید اقتصادی و سود دهی برسد سایر مشکلات این شرکت از جمله آب، برق، گاز و ... نیز حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه سیدرضا نوروززاده، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی و فرماندار اسفراین از مجتمع صنعتی و لوله گستر این شهرستان بازدید کردند.

 

کد خبر 2567378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha