۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴

شورای مجموعه‌های الف سیما در حال بررسی فیلمنامه «چمران»

شورای مجموعه‌های الف سیما در حال بررسی فیلمنامه «چمران»

مسعود ردایی تهیه کننده سینما و تلویزیون اعلام کرد شورای مجموعه های الف سیما در حال بررسی فیلمنامه سریال «چمران» به نگارش جلیل سامان است.

مسعود ردایی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در انتظار تصمیم نهایی سازمان صدا و سیما برای ساخت سریال «چمران» است، گفت: خلاصه فیلمنامه سریال «چمران» به نگارش جلیل سامان برای بررسی نهایی به سازمان صدا و سیما ارائه شده است.

وی ادامه داد: تا آن جا که اطلاع دارم شورای مجموعه های الف سیما تشکیل شده و فیلمنامه «چمران» مورد بررسی قرار گرفته است و به زودی تصمیم نهایی این شورا برای ساخت «چمران» اعلام می شود.

این تهیه کننده تلویزیون در پاسخ به اینکه جلیل سامان به عنوان کارگردان در پروژه حضور دارد یا خیر؟ بیان کرد: ما با جلیل سامان در این پروژه قرارداد نگارش داریم ولی تا امروز قراردادی برای کارگردانی با او نبسته ایم.

تهیه کننده سریال «اولین انتخاب» به کارگردانی مهدی صباغ زاده با اشاره به سریال شبکه نمایش خانگی «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان توضیح داد: توافق نهایی برای صدور پروانه ساخت این سریال اعلام شده اما هنوز به صورت رسمی پروانه ساخت سریال «عالیجناب» صادر نشده است.

ردایی در پایان تاکید کرد: پیش تولید «عالیجناب» تا ۱۰ روز دیگر آغاز می شود.

سریال «چمران» در ۳۶ قسمت نوشته است. این سریال از کودکی شهید چمران تا پایان دوره حضور او در لبنان را به تصویر می کشد.

کد خبر 2567425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha