۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹

سالن‌های میزبان جشنواره فیلم شهر اعلام شد

سالن‌های میزبان جشنواره فیلم شهر اعلام شد

سینماهای برگزاری برنامه ها و بخش های مختلف پنجمین جشنواره بین المللی «فیلم شهر» مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پردیس سینمایی ملت با تمامی سالن ها به عنوان مکان اصلی جشنواره و سالن های سینمایی آزادی با دو سالن، پردیس سینمایی راگا، پردیس سینمایی رازی، پردیس سینمایی تماشا و ایوان شمس به عنوان مکان های برگزاری جشنواره «فیلم شهر» انتخاب شدند.

پنجمین جشنواره بین المللی «فیلم شهر» از ۳ خرداد همزمان با روز حماسه فتح خرمشهر آغاز و تا ۱۲ خرداد ماه همزمان با میلاد باسعادت امام عصر (عج) ادامه دارد. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متولی برگزاری این رویداد مهم فرهنگی اجتماعی و سینمایی است و در این دوره جشنواره با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی در قالب بخش های مسابقه سینمای ایران  و سینمای بین‌الملل طراحی و برنامه ریزی شده است.

جشنواره بین المللی «فیلم شهر» از جمله رویدادها و جریان فرهنگی و سینمایی کشور است که در ساختار آن بخش های مختلفی همچون فیلم های سینمایی، فیلم های بلند داستانی ویدیویی، فیلم های مستند نیمه بلند و بلند، فیلم های کوتاه، مسابقه طرح اولیه فیلمنامه نویسی سینمایی، اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی سینما و سینمای بین الملل تعریف و گنجانده است.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۳ تا ۱۲ خردادماه به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می شود.

کد خبر 2568891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha