۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲

ثابت قدم:

مهلت ارسال متون نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر رضوی تمدید شد

 مهلت ارسال متون نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر رضوی تمدید شد

بجنورد- دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از تمدید مهلت ارسال متون نمایشی بخش مسابقه به این جشنواره تا بیستم اردیبهشت ماه خبر داد.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد:  مهلت ارسال متون بخش مسابقه جشنواره سراسری تئاتر رضوی که مرداد ماه امسال به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود، تا بیستم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

وی با یادآوری این که پیش از این مهلت ارسال متون نمایشی بخش مسابقه این جشنواره تا پانزدهم اردیبهشت ماه تعیین شده بود، اضافه کرد: با توجه به درخواست های مکرر هنرمندان سراسر کشور مهلت ارسال متون نمایشی به دبیرخانه این جشنواره تمدید شد.

ثابت قدم وحید تصریح کرد: همچنین آخرین مهلت ارسال نسخه تصویری نمایش ها به دبیرخانه دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی نیز بیستم تیر ماه امسال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسام شمالی افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره با شماره ۰۵۸۳۲۲۴۴۱۱۵ تماس حاصل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی بیست و پنجم لغایت سی ام مرداد ماه امسال به میزبانی بجنورد، مرکز خراسان شمالی برگزار می شود.

کد خبر 2568977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha