۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۵۰

شهرکی:

مدیریت اسلامی خودباوری در عین خداباوری است

مدیریت اسلامی خودباوری در عین خداباوری است

زاهدان-مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مدیریت اسلامی مبتنی بر خداباوری و خودباوری بوده و می بايست با فراگيری آن نياز های جامعه اسلامی را برطرف ساخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان، رضا اصلی شهرکی در جمع کارکنان این اداره کل اظهار داشت: آن چيزی كه در زندگی ما بسيار مهم و اساسی بوده، ايمان است، که نظام اسلامي تكيه بر این معیار ارزشمند دارد.

وی افزود: در حقیقت اولین شاخص مدیریت اسلامی، مبحث خداباوری است چراکه هیچ برگی از درخت نمی افتد مگر به اذن خداوند متعال و این در مدیریت اسلامی نیز ساری و جاری است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی شعبه ای از مدیریت اسلامی است، بیان کرد: وقتی به زندگي اهل بيت(ع) نگاه می كنيم، می خواهيم ببينيم سياستشان چگونه بود؟ چگونه اداره و تدبير می كردند؟ مبنای سياست‌ورزي، خردورزی، تصميم‌گيری، اداره جامعه و تدبير كردن آن‌ها در جامعه بر چه اساسی بوده است؟ خواهیم دید كه در فرهنگ اهل بيت(ع) بر سه موضوع حق، عدل و عدالت تاکید شده است.

شهرکی بیان کرد: اگر بر اين سه اصل توجه کنیم می بینیم که مديريت اسلامی يعنی كار و تلاش خالصانه در راه خدا، پس نباید ذره ای غافل شد.

وی با بیان اینکه بنای کمیته امداد امام خمینی (ره) توسعه کار اداری نیست، اضافه کرد: محور اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) افراد بی بضاعت هستند و ما خادم آنان هستیم و ذره ای نباید در راه ارائه خدمات غرور داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اصلی شهرکی روز گذشته با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و جمعی از مسئولان محلی سیستان و بلوچستان بعنوان مدیرکل کمیته امداد استان معرفی شد.

کد خبر 2569578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha