۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۱۴

جمیری:

امکانات رفاهی معلمان افزایش یابد/ لزوم رفع مشکلات فرهنگیان

امکانات رفاهی معلمان افزایش یابد/ لزوم رفع مشکلات فرهنگیان

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات رفاهی معلمان و آموزگاران افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر سه‌شنبه در جمع فرهنگیان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: مجلس همواره در تلاش برای رفع مشکلات نظام آموزش و پرورش است و در این راستا طرح‌ها و لوایح خوبی به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: فعالان عرصه تعلیم و تربیت با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که برخی از این مشکلات مربوط به مسائل معیشتی است و باید تلاش شود که زمینه رفع همه این مشکلات فراهم شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تلاش و پیگیری ویژه برای رفع همه مشکلات فرهنگیان، گفت: امکانات رفاهی آموزگاران افزایش یابد تا بتوانند با انگیزه و توان بالاتری به امر تعلم و تربیت بپردازند.

وی بر پرداخت پاداش و کمک‌های غیرمستقیم و یا غیرنقدی به معلمان نیز تاکید کرد و افزود: امسال در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه‌ای برای رفع مشکلات و تامین نیازهای فرهنگیان صورت گرفته است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/05/4/1681144.jpg

جمیری در ادامه از افزایش اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: افزایش پنج هزار میلیارد تومانی اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری یکی از راهکارها برای رفع مشکلات فرهنگیان و آموزش و پرورش بوده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از عوامل نارضایتی فرهنگیان مربوط به  عدم توازن حقوق کارکنان آموزش و پرورش با دیگر دستگاه‌ها است که دولت باید توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشد.

کد خبر 2569591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha