۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷

مدیر قدیمی تلویزیون تکریم شد

مدیر قدیمی تلویزیون تکریم شد

آیین تکریم مجید رجبی معمار و معارفه مجتبی باطبی مدیران کانال تلویزیونی بازار با حضور مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج سیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم مجید رجبی معمار مدیر سابق شبکه بازار به تبیین و تشریح عملکرد این شبکه پرداخت و گفت: شبکه بازار با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد در معرفی و حمایت از تولید ملی و همچنین کالا و خدمات ایرانی گام‌های موثری برداشته و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

مجتبی باطبی مدیر جدید کانال تلویزیونی بازار نیز ضمن تشکر از زحمات ارزشمند مجید رجبی معمار، ابراز امیدواری کرد در اقتصاد کلان پیشرفت اقتصادی  کشور و در سطح اقتصاد خرد، سبد نیازهای مردم را در قاب تلویزیون به تصویر بکشد.

مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج نیز گفت: آقای رجبی معمار در طی دوران مسئولیت‌های متعدد در بخش‌های مختلف صدا و سیما زحمات بسیاری کشیده است که به یادگار می‌ماند.

کریم مجید رجبی معمار و معارفه مجتبی باطبی

وی در معرفی مدیر جدید اظهار کرد: دکتر باطبی از سرمایه‌های ارزشمند رسانه ملی است که در بحث اقتصاد و بازرگانی که از اهداف کانال تلویزیونی بازار است، تجارب مفید و تخصص عالی دانشگاهی دارد و می‌تواند در فرآیند روبه رشد این کانال  مدیریت موثری داشته باشد.

در این مراسم به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به مجید رجبی معمار اهدا شد.

پیش از این شبکه بازار تنها شبکه تلویزیونی بود که زیرنظر معاونت سابق اداری و مالی اداره می‌شد اما در تغییر ساختار جدید رسانه ملی این شبکه به معاونت سیما انتقال یافت و به عنوان کانال در زیر ساخت اداری شبکه پنج قرار گرفت. با این تغییرات، از این پس شبکه پنج و بازار به صورت شبکه -کانال اداره می‌شوند.

کد خبر 2569964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha