۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۰

واحدی خبر داد:

پرونده مسکن مهر در تهران تا پایان امسال بسته می شود

پرونده مسکن مهر در تهران تا پایان امسال بسته می شود

اسلامشهر- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با تکمیل و تحویل واحدهای باقی مانده تا پایان سال جاری پرونده مسکن مهر در استان تهران بسته می شود.

فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در استان تهران و در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ۱۰۰هزار واحد مسکونی پیش بینی شده بود افزود: تا کنون ۸۵هزار واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان شده و ۱۵هزار واحد باقی مانده تا پایان سال ۹۴ تکمیل و تحویل شهروندان خواهد شد.

وی توجه به تعیین سرانه های لازم برای ساکنان مسکن مهر استان تهران را از اولویت های اداره راه و شهرسازی استان تهران دانست و اظهار داشت: برای تمام شهرک های مسکن مهر سرانه های ورزشی، درمانی، خدماتی، آموزشی، مذهبی و فضای سبز در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول ساخت مسکن مهر در شهرهای کمتر از ۲۵هزار نفر جمعیت را از وظایف بنیاد مسکن برشمرد و خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در برخی از شهرک های مسکن مهر مانند اسلامشهر، پرند و پردیس با تشکیل کارگروه های ویژه و با همکاری مدیران شهری در حال بررسی و تامین اعتبار است که امیدواریم با برطرف شدن آنها بتوانیم رضایت شهروندان را حاصل کنیم.

واحدی از نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران واحد های مسکونی مسکن مهر خبر داد و بیان کرد: با تعیین پیمانکاران جدید، نقص برخی از واحدهای مسکونی برطرف خواهد شد و تعاونی های کم کار هم ملزم به محوطه سازی و تحویل کامل واحدهای مسکونی می شوند.

وی در خصوص تحویل مسکن های مهر به شهرداری های مربوطه گفت: با تکمیل واحدهای باقی مانده و تنظیم صورت جلسات با مدیران شهری هر منطقه، به زودی این شهرک ها تحویل شهرداری می شوند تا نسبت به خدمت رسانی به شهروندان اقدامات لازم را به عمل آورند وزارت راه و شهرسازی نسبت به تعهدات خود در تعیین سرانه های لازم، احداث کلانتری و راه دسترسی عمل خواهد کرد.

کد خبر 2570102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha