۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۴۴

محمدی تأكید كرد:

لزوم رسیدگی به وضعیت اقتصادی نشریات محلی خراسان شمالی

لزوم رسیدگی به وضعیت اقتصادی نشریات محلی خراسان شمالی

بجنورد- مدیركل بنیاد مسكن خراسان شمالی با اشاره به وضعیت اقتصادی نامناسب نشریات محلی، اظهار كرد: باید با افزایش حمایتهای مادی و معنوی از رسانه ها و نشریات بومی، به بهبود وضعیت اقتصادی آنها کمک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی عصر چهارشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر و نشریه نسیم خراسان شمالی، با اشاره به نقش رسانه های استانی در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی موضوعات مربوط به بنیاد مسكن انقلاب اسلامی از جمله مقاوم سازی منازل روستایی، اظهار كرد: تعامل و همكاری بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با رسانه های استانی مطلوب است اما تلاش می شود این ارتباط دو سویه بیش از پیش تقویت شود.

در این دیدار كه حجت الاسلام شیردل، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خراسان شمالی و محسن آگاهی، مسئول روابط عمومی بنیاد مسكن استان نیز حضور داشتند، راهكارهای افزایش تعامل و همكاری بین رسانه های استانی و بنیاد مسكن بررسی شد.

محمدی در این دیدار با قدردانی از فعالیت های خبرگزاری مهر و نشریه نسیم پیرامون موضوعات مربوط به بنیاد مسكن خراسان شمالی، اظهار داشت: فعالیت حرفه ای و فرهنگ سازی رسانه ها برای مؤفقیت برنامه های بنیاد مسكن بسیار ضروری است چرا كه رسانه ها علی الخصوص رسانه های استانی می توانند جامعه هدف وسیعی را مخاطب قرار داده و پیام ها و اطلاعات مربوط به حوزه كاری بنیاد مسكن را به آنها برسانند.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سال های اخیر از جمله مقاوم سازی بیش از ۵۴ هزار واحد مسكن روستایی از مجموع ۱۰۳ هزار واحد، تصریح كرد: این مؤفقیت ها با وجود موانع و مشكلات زیاد، در سایه فعالیت حرفه ای و فرهنگ سازی مناسب رسانه ها و تعامل بین بنیاد مسكن و اهالی مطبوعات حاصل شده است.

محمدی از این كه خراسان شمالی از نظر تعداد جراید در رده آخر استان های كشور قرار دارد، ابراز نارضایتی كرد و افزود: باید مسئولان و متولیان دست به دست هم داده و با همدلی و همكاری بیشتر، زمینه ارتقای كمی و كیفی رسانه های استانی را فراهم كنند.

وی با اشاره به وضعیت مالی نامناسب نشریات محلی در استان، اظهار كرد: باید با افزایش حمایت های مادی و معنوی از رسانه ها و نشریات بومی، وضعیت اقتصادی این نشریات بهبود یابد.

کد خبر 2571531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha