۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۲۸

اولین یادواره شهدای دانش‌آموز جنوب استان بوشهر برگزار شد

اولین یادواره شهدای دانش‌آموز جنوب استان بوشهر برگزار شد

بوشهر - در آئینی با حضور مدیران آموزش و پرورش استان بوشهر و مسئولان شهرستان‌های جنوبی استان، اولین یادواره شهدای دانش آموز جنوب استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم بعد از ظهر پنجشنبه اولین یادوراه شهدای دانش آموز جنوب استان بوشهر ضمن خیرمقدم به خانواده‌های شهدا و مسئولان که از منطقه بردخون و شهرستان‌های دیر، کنگان و عسلویه در جم حضور یافتند گفت: این شهدای دانش‌آموز سنگر علم و دانش را رها کردند و در سنگر دفاع از اسلام و میهن، جانفشانی کردند.

سید علیرضا سجادی با بیان اینکه شهدا مقام و منزلت رفیع دارند، تصریح کرد: به فرموده امام خمینی(ره) شهدای دانش آموز، رهبر انقلاب و امت هستند.

وی گفت: امسال با برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان و تلاش‌های مجموعه فرمانداری و آموزش وپرورش شهرستان جم به حول قوه الهی، اولین یادواره شهدای دانش آموز برگزار می‌کنیم.

سجادی در ادامه با بیان اینکه این یادواره با محوریت شهید صافی خردسال‌ترین شهید استان برگزار می شود، ادامه داد: شهدا جان و تمام وجود خود برای اسلام در طبق اخلاص گذاشتند.

در اولین یادواره شهدای دانش آموز شهرستان های عسلویه، جم، کنگان و دیر و منطقه بردخون، با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا، از کتاب شهدای دانش آموز رونمایی شد.

اجرای سرود و شعر و همچنین تجلیل از خانواده های شهدای دانش آموز شهرستان های جنوبی استان از برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 2571995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha