۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱:۰۹

حسنی‌خو عنوان کرد:

ماندن کی‌روش ارتباطی به انتخابات ندارد/ جایگزین مناسبی نداشتیم!

ماندن کی‌روش ارتباطی به انتخابات ندارد/ جایگزین مناسبی نداشتیم!

نماینده وزیر ورزش در مذاکره برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تاکید کرد که تلاش وزارت برای نگه داشتن سرمربی تیم ملی ارتباطی به انتخابات سیاسی پیش رو ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسنی خو درباره جلسه وزیر ورزش با پیشکسوتان فوتبال که با انتقاد شدید از کارلوس کی روش همراه بود، اظهار کرد: در ذهن وزیر اینطور بود که باید بحث اخلاق و حرمت در اولویت باشد و هر کسی در چارچوب خودش حرف بزند و قانونی قدم بردارد.

وی افزود: من با آقای گودرزی هم صحبت کردم. ایشان گفت در ذهنم این بود که کی روش که با ما کار می کند نباید به ما امر و نهی کند. من خودم هم به کی روش گفته بودم باید طبق قرارداد عمل کنی و خودش هم نظرش این بود که این انجام شود.

نماینده وزارت ورزش در واکنش به انتقادات محمد دادکان مبنی بر اینکه «چارچوب وظیفه مسئول حراست مذاکره با کی‌روش نیست» گفت: من هیچ گاه درباره مسائل فنی دخالت نکردم. بحث من مدیریتی بود. ضمن اینکه موضع بنده در مذاکره با کی روش به عنوان مشاور وزیر بود. یکسری ابهاماتی در رفتار فدراسیون و کی روش بود که ما برای روشن شدن آن ورود کردیم. وزارت ورزش هم می خواهد کی روش بماند. اگر نمی خواستیم او بماند، خیلی کارها را نمی کردیم.

حسنی خو ادامه داد: جمعبندی وزارت ورزش این بود که کی روش باید بماند و ما هم این فضا را فراهم کردیم. من به عنوان نماینده وزیر و نه مدیر کل حراست، در جلسات حضور یافتم تا فضا را برای ماندن کی روش فراهم کنیم.

وی که میهمان تلفنی برنامه گفتگوی ویژه خبری بود، در پاسخ به این سئوال که «چرا موافقت کردید کی روش بماند؟» تصریح کرد: با موقعیت فعلی امکان رفتن کی روش نبود و اصلا جایگزین مناسبی نداشتیم. ما دنبال این بودیم که اگر اختلاف و ابهامی هست حل کنیم.

نماینده وزارت ورزش در مذاکره با کی روش در خصوص اینکه چرا این ابهامات و مشکلات حل نشده، گفت: ما در ۱۰ روز گذشته دو، سه اقدام کردیم که کفاشیان و کی روش می توانند شهادت بدهند. یکسری از مشکلات مالی را حل کردیم و برای حل مشکل ممنوع الخروجی کی روش هم اقدام کردیم.

در ادامه این برنامه خداداد عزیزی هم روی خط تلفنی آمد و از حسنی خو به خاطر صحبت هایش مبنی بر اینکه «هر کسی نمی تواند با کی روش کار کند باید برود»، گفت: اگر ما انتقاد نکنیم پس چه کسی باید انتقاد کند.

حسنی خو در اینباره تاکید کرد: من به هیچ وجه قصد جسارت به پیشکسوتان فوتبال را نداشتم. بحث من مدیریتی بود. انتقادات سازنده باید باشد ولی تخریب کردن غلط است.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا صحبتهای وزیر به نوعی تخریب کردن و چوب لای چرخ گذاشتن نیست؟» گفت: این سئوال را از خود وزیر بپرسید.

حسنی خو درباره اینکه آیا مذاکره برای ماندن کی روش ارتباطی به انتخابات آینده و فشار افکار عمومی ندارد؟، تاکید کرد: منظورتان انتخابات هیات رئیسه و فدراسیون فوتبال است؟

مجری برنامه پاسخ داد: خیر، منظورم انتخابات سیاسی است.

نماینده وزارت ورزش هم در واکنش به این جمله گفت: چنین چیزی در ذهن من نیست!

کد خبر 2572111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha