۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳

پورایمانی:

توليد محتوای ديجيتال از نیازهای اساسی است

توليد محتوای ديجيتال از نیازهای اساسی است

قزوین- مدير مركز ديجيتال استان قزوين گفت: با توجه به شرايط كنونی، توليد محتوای ديجيتال منطبق بر ارزش‌های اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ‌ سعيد پورايمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت:‌ با توجه به حاكم شدن تكنولوژي بر زندگي مردم و تاثير آن بر سبك زندگي، ضروري است كه محتواي  ديجيتال مناسب و مبتني بر ارزش‌هاي اسلامي توليد شود.

وي افزود: هجمه‌هاي دشمن با طراحي و توليد محتواي ديجيتال خلاف ارزش و سبك زندگي ايراني اسلامي، ‌ضرورت توليد محتواي ديجيتال مناسب در غالب پويانمايي، ‌ بازي رايانه‌اي، ‌ ساخت تيرز و كليپ منطبق بر اصول و فرهنگ انقلاب اسلامي را افزايش مي‌دهد.

مدير مركر ديجيتال استان گفت: در اين راستا بايد تلاش شود كه هر خانواده يك كارگروه توليد محتواي ديجيتال داشته باشد به عبارتي هر خانه به يك خانه ديجيتال تبديل شود و توليد محتواي ديجيتال در آن شكل بگيرد.

وي يادآور شد: با توجه به اينكه زنان و مادران اساس هر خانواده هستند و نقش بسزايي در پرورش نسل آينده دارند يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي مركز ديجيتال استان در سال جاري آموزش توليد محتواي ديجيتال به عموم جامعه به خصوص قشر بانوان است.

پورايماني گفت: تربيت خانواده، ‌ارتقا فرهنگ عمومي، ترويج سبك زندگي اسلامي از جمله حوزه‌هاي آموزشي در بخش توليد محتواي ديجيتال است كه به منظور ارتقا سطح كيفيت زندگي به شهروندان و مخاطبان خاص آموزش داده مي‌شود.

وي افزود: ‌با توجه به اينكه اهميت توليد محتواي ديجيتال در عصر حاضر غير قابل انكار است بايد سطح سواد ديجيتال خانواده و به تبع آن جامعه را افزايش دهيم چرا كه هر چه ميزان سطح سواد ديجيتال رسانه‌اي در جامعه ارتقا يابد در راستاي آن آسيب‌ها و تهديدهاي ناشي از آن كاهش مي‌يابند.

مدير مركز ديجيتال استان تصريح كرد: امروزه سطح دانش عمومي هر خانواده ارتقا يافته به طوري كه در هر خانواده حداقل يك دانشجو وجود دارد در اين ميان دانشجويان بايد در زمينه افزايش سطح سواد ديجيتال به خانواده كمك كنند تا ارتقا سطح علمي جامعه محقق شود.

وي افزود: مركز ديجيتال استان  به منظور حمايت از توليد محتواي ديجيتال، در آينده‌اي نزديك با تعامل و همكاري دستگاه‌هاي ذيربط نخستين جشنواره توليد محتواي ديجيتال را به منظور شناسايي نخبگان فعال در حوزه ديجيتال براي اولين براي در استان برگزار مي‌كند كه طي آن آثار فاخر توليد شده را تجاري سازي مي كنيم

کد خبر 2572986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha