۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸

نقد «تقدیر بازان» روی میز «مجله تئاتر»

نقد «تقدیر بازان» روی میز «مجله تئاتر»

نمایش «تقدیربازان» در دومین قسمت از سری جدید «مجله تئاتر» با حضور سیما تیرانداز نقد و بررسی می‌شود.

نیما دهقان تهیه‌کننده «مجله تئاتر» درباره سری جدید این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: در این سری از برنامه از حضور هنرمندان تئاتر همچون وحید نفر، محسن حسینی، حسن باستانی، صبا کمالی، سیروس همتی و چهره‌های دیگر بهره برده‌ایم.

وی افزود: در این قسمت از برنامه که امشب روی آنتن می‌رود نیز بررسی ضرورت تئاتر را مورد توجه قرار داده‌ایم. همچنین گزارشی از سمینار «نمایشنامه نویسی و توسعه آن» با حضور فرهاد مهندس پور و علیرضا نادری نویسنده و کارگردان تئاتر برای علاقمندان به این حوزه نمایشی روی آنتن می‌رود.

دهقان ادامه داد: در بخش نقد برنامه «مجله تئاتر» میزبان سیما تیراندار هستیم و نمایش «تقدیر بازان» را بررسی و تحلیل می‌کنیم.

تهیه‌کننده «مجله تئاتر» یادآور شد: «تقدیر بازان» نوشته هاله مشتاقی‌نیا است و به کارگردانی سیما تیرانداز و با بازی یمین آتشی، روزبه حصاری، فرناز رهنما، هومن کیایی، بهاره مشیری و نورا هاشمی روی صحنه می‌رود. در این نمایش تنهایی آدم‌ها به تصویر کشیده می‌شود.

سری جدید برنامه «مجله تئاتر» به کارگردانی نیما دهقان، هر هفته شنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود و سه شنبه‌ها ساعت ۱۶ بازپخش می‌شود.

کد خبر 2573305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha