۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۳۵

شاکر در گفتگو با مهر؛

شورا نامه استعفای شهردار اردبیل را دریافت نکرده است/بررسی می کنیم

شورا نامه استعفای شهردار اردبیل را دریافت نکرده است/بررسی می کنیم

اردبیل – نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به طرح موضوع استعفای شهردار اردبیل گفت: تا این لحظه شورا نامه کتبی استعفای شهردار را دریافت نکرده است.

سالار شاکر دقایقی پیش طی گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بحث استعفای شهردار اردبیل اضافه کرد: برخلاف مباحث مطرح شده در محافل عمومی و رسانه ای، شهردار اردبیل تاکنون استعفای خود را به صورت کتبی به شورا اعلام نکرده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در جلسه روز دوشنبه شورا نامه استعفای شهردار اردبیل ارائه خواهد شد یا نه، تاکید کرد: هنوز در این خصوص خبر موثقی نداریم اما هر چیزی محتمل است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص واکنش شورا به استعفای شهردار اردبیل تصریح کرد: در صورت ارائه نامه استعفا شهردار اردبیل، شورا این موضوع را به دقت بررسی کرده و تصمیم گیری می کند.

وی متذکر شد: بی شک تصمیم گیری شورای شهر اردبیل به این موضوع برمبنای مصلحت شهر و شهروندان مرکز استان بوده و اساس کار اعضا شورا بر این مهم متمرکز خواهد بود.

شاکر بیان داشت: اعتقاد داریم که استعفای شهردار اردبیل در این مقطع نباید در روند مدیریت شهری و اجرای برنامه ها و پروژه های از پیش تعیین شده خللی وارد سازد.

گفتنی است دلیل استعفای شهردار اردبیل که از ماه ها پیش به گوش می رسد حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

کد خبر 2577527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha