۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴

موحد خبر داد:

چهار شهید گمنام در استان بوشهر تشییع و خاکسپاری می‌شود

چهار شهید گمنام در استان بوشهر تشییع و خاکسپاری می‌شود

بوشهر - نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در استان بوشهر گفت: طی هفته جاری، چهار شهید گمنام در استان بوشهر تشییع و خاکسپاری می‌شود.

احمد موحد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره عشق و ارادت بالایی به شهدا داشته‌اند و در مراسماتی که به یاد و نام شهدا برگزار می‌شود شاهد حضور گسترده و پرشور مردم استان هستیم.

وی از تشییع و خاکسپارس چهار شهید گمنام در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این چهار شهید گمنام روز چهارشنبه هفته جاری وارد بوشهر خواهند شد و با حضور و استقبال مردم، برنامه‌های مختلفی با حضور این شهدا برگزار خواهد شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در استان بوشهر بیان داشت: این چهار شهید گمنام بین ۱۷ تا ۲۲ سال سن داشتند و در سال ۶۷ در عملیات والفجر مقدماتی، خیبر و تک دشمن در مناطق فکه، مجنون و زبیدات به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: دو شهید گمنام مربوط به عملیات والفجر مقدماتی و خیبر روز پنجشنبه در شهر دلوار خاکسپاری خواهند شد و دو شهید گمنام عملیات خیبر و تک دشمن نیز در بوستان شهدای بندر امام حسن شهرستان دیلم خاکسپاری می‌شوند.

موحد در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۹۵ شهید گمنام در استان بوشهر خاکسپاری شده است، افزود: با حضور این چهار شهید در استان، جمع شهدای گمنام استان بوشهر به ۹۹ شهید خواهد رسید و این تعداد شهید افتخار بزرگی برای مردم استان است.

کد خبر 2577920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha