۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹

دو خبر از سینما

برسد به دست آقای بنان/ سایت «مزار شریف» رونمایی شد

برسد به دست آقای بنان/ سایت «مزار شریف» رونمایی شد

نمایش مستند «برسد به دست آقای بنان» در خانه هنرمندان ایران و رونمایی از سایت فیلم سینمایی «مزار شریف» از جمله اخبار امروز سینمای ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان» به کارگردانی و تهیه کنندگی زهره محقق سه شنبه ۲۲ اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی آید.

این مستند ۸۷ دقیقه ای به زندگی استاد غلامحسین بنان، خواننده پر آوازه ایران می پردازد. کارگردان سعی کرده در این مستند گفتگو محور، تصویر کاملی از شخصیت بنان، زندگی شخصی و اجتماعی وی، سبک خوانندگی و عقایدش راجع به جریانات جدید موسیقایی در عصر خویش در اختیار مخاطبان بگذارد.

برای پاسخگویی به هر بخش از مسائل مورد نظر با افراد مختلفی نظیر همسر و فرزند بنان، کاوه دیلمی، ایرج خواجه امیری، مزدا انصاری، حریر شریعت زاده، و همچنین گروه «دنگ شو» گفتگو شده است. بخشی از پاسخ ها از طریق شخص بنان و از لابلای مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی وی داده می شود.

از عوامل دیگر این فیلم می توان به سید محمود موسوی تصویربردار، احسان حیدری صدابردار، نیلوفر حسنی عکاس، صبا جعفری و مریم ساربانها  طراح کاور و پوستر اشاره کرد.

علاقه مندان برای تماشای این فیلم مستند سه شنبه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۹ به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

سایت «مزار شریف» رونمایی شد

وب سایت اختصاصی فیلم «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده به منظور اطلاع‌رسانی به مخاطبان و آگاهی بخشی از اخبار و رویدادها، عکس‌ها، آنونس‌های فیلم و … در بخش‌های مختلف رونمایی شد. سایت این فیلم سینمایی شامل بخش های مختلف اخبار و رویدادها، عکس‌ها و جوایز است.

محسن درم بخت طراح سایت فیلم سینمایی «مزار شریف» در توضیح بخش‌های مختلف این سایت گفت: یکی از ویژگی های سایت مورد نظر، دسترسی آسان و هماهنگی فضای وب سایت با فضای خود فیلم است.

مزار شریف

سایت فیلم سینمایی «مزارشریف» به آدرس mazarsharif.ir در دسترس است. «مزارشریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری ساخته شده و محصول حوزه هنری است. این فیلم قرار است از نیمه شهریورماه در سراسر کشور اکران شود.

این فیلم داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران شد

حسین یاری، مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، ابراهیم برزیده، عمار تفتی و بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 2578085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha