۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۲۴

«دوردست‌ها» اواخر خرداد کلید می‌خورد/ ضبط در چهار شهر ایران

«دوردست‌ها» اواخر خرداد کلید می‌خورد/ ضبط در چهار شهر ایران

تهیه‌کننده «دوردست‌ها» اعلام کرد ساخت این سریال به کارگردانی جواد ارشاد در صورت فراهم شدن شرایط، اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود.

فریبا توکلی تهیه‌کننده «دوردست‌ها» درباره وضعیت این سریال به خبرنگار مهر گفت: این مجموعه قرار است در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای و با مشارکت سازمان استاندارد ایران در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید ‌شود.

وی افزود: «دوردست‌ها» بر پایه موضوع اهمیت مسئولیت‌پذیری در جامعه نوشته شده و ساخته خواهد شد. مشارکت سازمان استاندارد ایران را نیز در بخش محتوایی سریال داریم. این سازمان قصد دارد برای ارتقای سطح زندگی مردم نکات آموزشی را به مخاطبان منتقل کند، بنابراین ترجیح داده است تا این انتقال پیام از طریق کار نمایشی انجام شود.

توکلی ادامه داد: براساس طرح ابتدایی، این سریال در ۱۳ قسمت پیش بینی شده است اما شاید براساس تصمیم مدیران شبکه یک این تعداد افزایش یابد.

تهیه‌کننده «ستاره حیات» با اشاره به اینکه مراحل پیش تولید سریال «دوردست‌ها» در حال اجرا است، یادآور شد: در حال انتخاب لوکیشن‌ها هستیم و این سریال در شهرهای تهران، مازندران، زابل و زاهدان تصویربرداری خواهد شد.

وی تأکید کرد: انتخاب بازیگران هنوز نهایی نشده است و مذاکره با بازیگران ادامه دارد اما فعلا فقط با فریدون شیردل به عنوان تصویربردار به توافق رسیدیم.

توکلی در پایان تصریح کرد: در صورت فراهم شدن شرایط، تصویربرداری سریال «دوردست‌ها» از اواخر ماه خرداد آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان «دوردست‌ها» آمده است: رسول مشفق صاحب کارخانه تولیدی روغن که پس از سال‌ها رنج و مشقت به تنهایی این کارخانه را ساخته، به دلیل برخی مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، دچار یکسری مشکلات مالی شده است. او به دنبال راه حلی برای برون رفت از این بحران بدون ورود به چرخه ناسالم اقتصادی و مالی است. به همین دلیل تاوان سنگینی را به خاطر فعالیت سالم اقتصادی‌اش می‌پردازد.

کد خبر 2579100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha