۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱

حجت الاسلام شکریان:

جهان تشنه ناب سیره نبوی است

جهان تشنه ناب سیره نبوی است

ساری - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ضمن تبريک فرا رسيدن بعثت نبی مکرم اسلام (ص) گفت : جهان امروز تشنه ناب سيره نبوی (ص) است و بعثت سرآغاز حفظ کرامت و ارزش های انسانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان ضمن تبریک فرا رسیدن بعثت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: جهان امروز  تشنه ناب سیره نبوی (ص) است و بعثت سرآغاز کرامت و ارزش های انسانی ست.

وی با توجه به فرا رسیدن بعثت رسول اکرم (ص) افزود: پیامبر گرامی اسلام مطابق روایات و منابع اسلامی گل سر سبد خلقت هستی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این‌که در مورد رسالت و نبوت ایشان خداوند در دورانی که به دوران جهل مشهور است خورشید پرفروغ پیامبر را به بشریت عرضه داشت، تصریح کرد: به این برکت بسیاری از جهالت و نادانی ها و  هویت انسانی بشر به انسان برگردانده شد.

شکریان تصریح کرد: بعثت پیامبر اکرم (ص) سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت حرکت کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه بعثت را عیدی بزرگ و مهم در جهان اسلام برشمرد و گفت: عید مبعث روز تمامی برکات و زیبایی هاست و از جمله آثار بعثت پیامبر بزگوار اسلام (ص)، ظلمت شکنی و حاکم شدن اخلاق نیکوست چراکه عید مبعث دارای آثار و برکات بسیار، راه نجات و تعالی بشر است.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان بعثت را در  حقیقت سند واقعی و عید تاریخی بشریت دانست و خاطرنشان کرد: عامل اصلی بروز تفرقه در میان مذاهب اسلامی فتنه‌انگیزی دشمنان اسلام برای پیشبرد اهداف استعمارگرایانه است و امروز پیامبر اکرم(ص) منادی وحدت امت اسلامی و نقطه مشترک همه مسلمانان است و با توجه به شرایط بسیار حساس منطقه و جهان اسلام  همه در برابر کشورهای مظلوم و مسلمان منطقه مسئول هستیم.

کد خبر 2580668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha