۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۴

بعد از عارضه قلبی

وضعیت جسمانی نادر طالب‌زاده رو به بهبودی است/ انتقال به بخش عمومی

وضعیت جسمانی نادر طالب‌زاده رو به بهبودی است/ انتقال به بخش عمومی

نادر طالب‌زاده که از روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه و به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان بستری بود، با بهبود وضعیت جسمانی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.

سرپرستار بخش بیمارستان پارسیان که این هنرمند فعال در عرصه تلویزیون در آن بستری است، درباره شرایط جسمانی وی به خبرنگار مهر گفت: آقای طالب‌زاده به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد و پروسه مراقبت و درمان وی انجام شد. خوشبختانه امروز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه آقای طالب‌زاده به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه خطر برطرف شده و وضعیت جسمانی آقای طالب‌زاده رو به بهبودی است. احتمال دارد که طی یک یا دو روز آینده آقای طالب‌زاده از بیمارستان مرخص شود.

نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی، مستندساز و کارگردان سینما از روز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری است. 

کد خبر 2580810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مریم پارسا ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      0 0
      خداروشکر بخدا قسم که ازشنیدن خبر بهبودی سلامت ایشون بسیار خوشحال شدم...من همیشه برنامه راز ومیدیم وگاهی بعضی از برنامه هارو ضبط میکردم...اقای طالب زاده از خداخواستم شما واقای نوباوه که روشنفکرای انقلابی این کشور هستید تا عصر ظهور زنده وسلاممت باشید ودرکنار اقا به فعالیت فرهنگیتون ادامه بدین...
    • مهدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      0 0
      به امید شفای عاجل ایشان.