۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۲۳

منصوریان:

امیدوارم قهرمان در تبریز مشخص شود/تراکتورقطب سوم فوتبال ایران است

امیدوارم قهرمان در تبریز مشخص شود/تراکتورقطب سوم فوتبال ایران است

تبریز - سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه امیدوارم قهرمان در تبریز مشخص شود، گفت: فردا تیم برنده قهرمان لیگ می شود و مطمئن هستم یا نفت قهرمان است یا تراکتورسازی.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان ظهر پنج شنبه در کنفرانس قبل از بازی نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران تبریزی با تاکید بر اینکه فینال و مسابقه آخر لیگ برتر امسال خیلی شبیه سال ۸۶ است، افزود: در سال ۸۶ پرسپولیس با شرایط مشابه در بازی آخر به مصاف سپاهان رفت و با گل لحظات آخر سپهر حیدری توانست قهرمان لیگ شود.

وی با بیان اینکه نفت با تراکتورسازی از اول فصل پا به پای هم پیش رفته اند، ادامه داد: فردا بازی جذاب و تماشاگر پسندی را هردو تیم نظاره گر خواهند بود، امیدوارم قهرمان در تبریز مشخص شود ولی مطمئن هستم که فردا بازی برنده خواهد داشت و نفت یا تراکتورسازی جام را بالای سر خواهند برد.

منصوریان سپس با اشاره به اینکه لیگ امسال کیفیت خوبی داشت و می توانست پنج مدعی دیگر نیز داشته باشد، ابراز داشت: خوشحالم که جزو مدعیان هستیم و باید فردا بازی فینال را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه تراکتورسازی و نفت از ابتدا جزو مدعیان بودند، گفت: خوشحالم دو تیم خوب نفت و تراکتور از میانه های جدول خود را بالا کشیدند و حالا باید این چنین مسابقه مهمی را که فینال لیگ است برگزار کنند.

منصوریان با بیان اینکه بازیکن محروم نداریم مقابل تراکتور نداریم، افزود: البته ویکروم که از چهار ماه پیش رباط صلیبی پاره کرده است در این بازی غایب خواهد بود و عباس بوعذار نیز مصدوم ما است.

وی تراکتور را قطب سوم فوتبال ایران عنوان کرد و گفت: احترام ویژه ای به قطب سوم فوتبال ایران قائلم و اگر فردا برنده بازی شدیم از همه هواداران پرشور تراکتورسازی عذر می خواهم ولی اگر تبریزی ها قهرمان شدند پیشاپیش به آنها تبریک می گویم.

کد خبر 2580838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha