۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۲۴

تونی اولیویرا:

تراکتورسازی پرچم یک منطقه است/فردا جو ورزشگاه متفاوت از همیشه است

تراکتورسازی پرچم یک منطقه است/فردا جو ورزشگاه متفاوت از همیشه است

تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه تراکتورسازی پرچم یک منطقه است، گفت: فردا باید به رویای میلیون ها نفر با قهرمانی تراکتور جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا ظهر پنج شنبه در کنفرانس قبل از بازی نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران تبریزی اظهار داشت: فردا باید در فینال لیگ برتر در حدی که لیاقت تراکتورسازی است، بازی کنیم و برنده بازی شویم.

وی با اشاره به اینکه نفت تهران تیمی سرسخت و جنگنده است، افزود: بازی سختی در برابر نفت داریم، بازی فردا یکی از دیدارهای سختی است که در طول لیگ در بین مدعیان صدرنشین برگزار شده است و ما نیز آماده پیروزی در این دیدار مهم هستیم.

تونی با تاکید بر اینکه بازی فینال هم سخت است و هم خطرناک، گفت: نفت سرمربی باهوش و جوان دارد و تیم آنها سازماندهی شده است، آنها سرعت انتقال بالایی برای حمله دارند و در حمله و ضدحمله بسیار سریع عمل می کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه فردا جو ورزشگاه متفاوت از همیشه است، گفت: فردا علاوه بر تلاش بازیکنان و کادر فنی حمایت و حضور طرفداران نقش مهمی در پیروزی و قهرمانی تراکتورسازی دارد.

تونی همچنین با بیان اینکه مطمئنم فردا هواداران با حضور پرشور خود شرایط متفاوتی رقم خواهند زد، افزود: چه ببریم، چه ببازیم و چه مساوی کنیم، همه ما یک هدف داریم که با هم شروع کردیم و امیدوارم با هم به پایان برسانیم، من همیشه به کار خودم ایمان داشته ام و دارم.

تونی اولیویرا با اشاره به اینکه فردا پنج نفر از بازیکنان خود را در اختیار ندارد، گفت: خالد شفیعی و محمد ایرانپوریان محروم هستند و فردین عابدینی، حبیب گردانی و شهریار شیروند نیز مصدوم هستند و نمی توانند ما را همراهی کنند.

کد خبر 2580868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha