۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۱

رییس سازمان سینمایی در گفتگو با مهر:

میرکریمی می‌تواند آرامش را در خانه سینما تثبیت و نهادینه کند

میرکریمی می‌تواند آرامش را در خانه سینما تثبیت و نهادینه کند

رئیس سازمان سینمایی معتقد است رضا میرکریمی می تواند آرامش را در خانه سینما تثبیت و نهادینه کند و البته در این راه نیازمند همدلی همه اهالی سینما است.

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر انتخاب رضا میرکریمی به عنوان مدیرعامل خانه سینما را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بر کسی پوشیده نیست که یک فیلمساز فعالیت های گسترده ای در حوزه سینما دارد و پذیرش پست هایی از این دست باعث می شود آن فرد مدام درگیر فعالیت های اجرایی شود و در فعالیت های فیلمسازی اش وقفه ایجاد شود.

وی ادامه داد: با این اوصاف پذیرفتن پستِ کلیدی مدیرعاملی خانه سینما از خودگذشتگی می خواهد که به اعتقاد من رضا میرکریمی با پذیرفتن این مسئولیت به منظور سر و سامان دادن به امور صنفی سینماگران، از خود گذشت و سینماگران باید قدر این مساله را بدانند.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه خانه سینما فراز و نشیب های بسیاری را از سر گذارنده و محمدمهدی عسگرپور در این سال ها زحمت بسیاری برای خانه سینما کشیده است، بیان کرد: اهالی سینما باید برای به ثمر رساندن میوه همدلی ها دست در دست هم پشتیبان انجام امور صنفی باشند و خانه سینما را از آن خود بدانند. اهمیت این موضوع در سالی که از سوی رهبر انقلاب به نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده بیش از گذشته است.

ایوبی تصریح کرد: به نظر من رضا میرکریمی فرد خوبی برای به آرامش رسیدن سینمای ایران خواهد بود و با برنامه هایی که برای انجام امور صنفی دارد می تواند آرامش را در خانه سینما تثبیت و نهادینه کند.

وی در پایان گفت: من همیشه به زندگی و آینده خوشبین هستم و درباره انتخاب میرکریمی نیز خوشبین و امیدوار هستم و قدرشناس اهالی سینما نیز خواهم بود.

کد خبر 2581788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha