۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۱۳

نماینده فائو در ایران:

فائو آماده همکاری با کرمان برای رفع مشکلات است

فائو آماده همکاری با کرمان برای رفع مشکلات است

کرمان - نماینده فائو در ایران مشکلات موجود در کرمان را مرتبط با فائو دانست و گفت: فائو آمادگی دارد که برای رفع این مشکلات با این استان همکاری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرج ناکوزی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با استاندار کرمان مشارکت و همکاری را لازمه موفقیت آمیز بودن پروژه احیای اراضی جنگلی و تخریب شده دانست و اظهار داشت: استقبال مردم محلی از طرح ها و پروژه ها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این پروژه انتخاب گونه های مناسب برای کشت است که این امر منجر به معیشت بهتر و ارتقاء جایگاه اقتصادی جامعه می شود.

وی خواستار نزدیک و همراه شدن دو طرح همیاران آب و «RFLDL» شد و افزود: این امر می تواند در رفع چالش های پیش روی تاثیرگذار باشد.

ناکوزی به همکاری مسئولان استانی و کشوری برای اجرای این پروژه اشاره و تصریح کرد: برنامه راهبردی و مداخلات فنی درست، بیانگر درست بودن رویکرد در این زمینه است.

وی مشکلات موجود در استان کرمان را مرتبط با فائو دانست گفت: این مشکلات با برنامه های جامع قابل رفع هستند.

ناکوزی ابراز داشت: فائو آمادگی دارد که برای رفع این مشکلات در استان کرمان حضور پیدا کند.

نماینده فائو در ایران با اشاره به مشکل کمبود آب در ایران، اظهار داشت: دولت ایران در این خصوص از فائو درخواست کرده که برنامه ای جامع تدوین کند.

وی فائو را تنها سازمان بین المللی دانست که در حوزه آب و جنگل داری، تهیه نقشه زمین و آبیاری دارای تخصص فنی است و یادآور شد: در حال حاضر ۹۲ درصد آب در بخش کشاورزی مصرف می شود.

 

کد خبر 2583359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha