۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۲۰

در سال گذشته/

مردم خراسان شمالی ۲.۶ میلیارد تومان صدقه دادند

مردم خراسان شمالی ۲.۶ میلیارد تومان صدقه دادند

بجنورد- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی گفت: مردم این استان پارسال بیش از ۲.۶ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

برات سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که در حال حاضر در خراسان شمالی ۱۲۶ هزار و۸۰۰ مشترک صندوق صدقات وجود دارد، اظهار کرد: پارسال بیش از دو میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان صدقه از سوی مردم این استان با نیت کمک به نیازمندان پرداخت شد.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت مناسب مردم خراسان شمالی در رفع نیاز محرومان، افزود: نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی هر سال بیش از ۴۰ طرح مشارکتی اجرا می کند.

سلیمی با بیان این که طرح های مشارکتی کمیته امداد بر اساس سنت های حسنه اسلامی اجرا می شود، اضافه کرد: کمیته امداد استان هم در راستای عمل به سنت‌های حسنه اقدام به جمع‌آوری صدقات کرده و از این اعتبارات برای رفع نیاز و گرفتاری محرومان استفاده می کند.

به گفته وی با اطلاع رسانی مناسب و با توجه به اعتقادات عمیق مذهبی میان مردم خراسان شمالی، در حال حاضر طرح صدقات به یکی از طرح های پردرآمد نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بدل شده و همه ساله از محل اعتبارات جمع آوری شده از محل صندوق صدقات طرح های مشارکتی مختلفی اجرا می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده در استان صرف رفع مشکلات مددجویان در بخش تحصیلی، فرهنگی، عمرانی، تامین جهیزیه و... می‌شود.

 

کد خبر 2584350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha