۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱

مجید یاسر در گفتگو با مهر:

پخش «اسب سفید پادشاه» بر عهده «فیلمسازان» قرار گرفت

پخش «اسب سفید پادشاه» بر عهده «فیلمسازان» قرار گرفت

مجيد ياسر یکی از تهيه‌کنندگان فیلم سینمایی «اسب سفيد پادشاه» از آغاز اکران این اثر از فردا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه توسط دفتر پخش «فیلمسازان» در گروه استقلال خبر داد.

مجید یاسر یکی از تهیه‌کنندگان «اسب سفید پادشاه» در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش فیلمسازان امور مربوط به اکران و تبلیغات این فیلم را با جدیت در دستور کار خود دارد و پوسترهای فیلم در اختیار مطبوعات و خبرگزاری‌ها قرار گرفته است. آنونس هم در سینماها روی پرده است. خوشبختانه این فیلم با مساعدت مدیران سینمایی پس از چند ماه انتظار ما، از فردا در گروه استقلال روی پرده می‌رود.

وی درباره ارزیابی‌اش از فروش فیلم افزود: خوشبختانه این روزها سینمای ما در گیشه موفق است و فیلم‌هایی چون «ایران برگر»، «رخ دیوانه» و حتی فیلمی مثل «در دنیای تو ساعت چند است» که گمان می‌رود فیلمی صرفا با مخاطب خاص باشد، با استقبال مردم مواجه شده‌اند و این برای همه عوامل سینما خوشحال کننده است.

فیلم اسب سفید پادشاه

یاسر تصریح کرد: «اسب سفید پادشاه» فیلمی برای مخاطبان و علاقمندان سینمای قصه‌گو و اجتماعی ایران است و اغلب کسانی که فیلم را دیده‌اند، بر بازی متفاوت الناز شاکردوست اتفاق نظر دارند. به ویژه که فیلم روایتی بر مبنای یک عشق دارد و مضمون عشق همیشه برای مردم و جوانان جذاب بوده است.

این تهیه‌کننده در پایان اعلام کرد: بر همین اساس به نظرم عاشقان جوان «اسب سفید پادشاه» را می‌پسندند. ضمن اینکه مازیار فلاحی نیز که از سوی طرفدارانش به سلطان عشق معروف است، ترانه بسیار زیبایی برای فیلم خوانده که در نسخه نهایی و آماده اکران آن قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین لطیفی اواخر پاییز پارسال در تهران فیلمبرداری شد و الناز شاکردوست، مجید یاسر، لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی، فرهاد قائمیان و هنرمندان خردسال آیدا امیری و سامان امیری در این فیلم بازی داشته‌اند.

قصه این فیلم سینمایی روایتگر دختری ۲۵ ساله به نام ماری است که سال‌هاست فصول مختلف زندگی‌اش را سپری کرده و اینک فصل عشق زندگی خود را تجربه می‌کند؛ فصلی که چالش بزرگ قهرمان اصلی فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» خواهد بود.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از تهیه‌کنندگان: محمدحسین لطیفی و مجید یاسر، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیرعباس لطیفی، طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر تولید: عباس شوقی، مدیر صدابرداری: بهروز شهامت، صدابردار: سامان شهامت، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهدیه لطیفی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

کد خبر 2584428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha