۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱

با انتشار یک کتاب

باربارا استرایسند داستان زندگی‌اش را تعریف می‌کند

باربارا استرایسند داستان زندگی‌اش را تعریف می‌کند

خاطرات باربارا استرایسند بازیگر و خواننده، در سال ۲۰۱۷ در قالب یک کتاب منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوزدی، خانه نشر وایکینگ بوکس اعلام کرد که حقوق رسمی کتاب خاطرات باربارا استرایسند را خریداری کرده و آن را در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد کرد. این خواننده و بازیگر شناخته‌شده که تا به حال موفق به کسب دو جایزه اسکار، پنج جایزه امی و ۱۰ جایزه گرمی شده است، در کتاب خود که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است به دوران کودکی‌اش در بروکلین، مسیر حرفه‌ای کاری و زندگی شخصی خود می‌پردازد.

برایان تارت رییس وایکینگ در بیانیه منتشر شده گفت: «کتاب خاطرات باربارا استرایسند همان داستان صنعت سرگرمی است که سال‌ها در صدر لیست آرزوهای تمام ناشران قرار داشته است. او یکی از خارق‌العاده‌ترین و پردست آوردترین مسیرهای حرفه‌ای کاری را در صنعت سرگرمی تجربه کرده است. در حال حاضر بیش از ۵۰ بیوگرافی نامعتبر از خانم استرایسند وجود دارند که پر از افسانه‌ها و حقایق ساختگی هستند و حالا خود او بالاخره می‌خواهد داستانش را تعریف کند. من از اینکه می‌توان اینجا در وایکینگ این کتاب را چاپ کنم هیجان‌‌زده و مفتخر هستم.»

تنها کتاب استرایسند که «شوق من برای طراحی» نام داشت نیز در سال ۲۰۱۰ توسط وایکینگ چاپ شده بود. در آن کتاب، او عکس‌هایی از خانه ساحلی‌اش در کالیفرنیا در کنار همسرش جیمز برولین را به نمایش ‌گذاشت و درباره سلیقه شخصی‌ و سبک طراحی‌اش صحبت ‌کرد. طی سال‌ها بیوگرافی‌های نامعتبر بسیار زیادی از استرایسند به چاپ رسیدند که از جمله آن‌ها می‌توان به «سلام زیبا: تبدیل شدن به باربارا استرایسند» اشاره کرد که در سال ۲۰۱۲ توسط ویلیام جی. مان نوشته شده است.

خانه نشر وایکینگ حقوق بین‌المللی کتاب، حقوق اولیه کتاب‌های مجموعه‌ای و کتاب‌های صوتی خاطرات استرایسند را در اختیار دارد اما مفاد دیگر قرارداد هنوز آشکار نشده‌اند. نماینده استرایسند در این قرارداد رابرت بارنت از کمپانی ویلیامز اند کانولی بود که تا به حال مسئولیت اداره قراردادهای کتاب را برای افرادی از جمله باراک اوباما، بیل کلینتون، جورج دبلیو بوش و بسیاری دیگر را بر عهده داشته است.

این بازیگر ۷۲ ساله در سال ۱۹۶۸ جایزه اسکار را برای بازی در «دختر مسخره» دریافت کرد. 

کد خبر 2667175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha