۲ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۵۳

خلیفه خبر داد:

قائم بوشهر قهرمان مسابقات فوتسال بانوان استان شد

قائم بوشهر قهرمان مسابقات فوتسال بانوان استان شد

بوشهر - نایب رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: تیم قائم بوشهر موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان استان بوشهر را کسب کند.

زهره خلیفه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان استان بوشهر طی دو روز و در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی باشگاه قائم بوشهر برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در سالن شهدای کارگر در بوشهر، اضافه کرد: تیم‌های پیکان ریز شهرستان جم، سیراف شهرستان کنگان، ساحل شهرستان گناوه و تیم‌های قائم و پدیده بوشهر در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر به کیفیت بالای برگزاری این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: در پایان مسابقات، تیم قائم بوشهر موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان استان بوشهر را کسب کند.

وی با اشاره به نایب قهرمانی تیم ساحل گناوه در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان استان بوشهر، افزود: پدیده بوشهر نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد و پیکان ریز نیز به عنوان تیم اخلاق مسابقات انتخاب شد.

خلیفه بیان داشت: تیم‌های قائم بوشهر و ساحل گناوه به عنوان قهرمان و نایب قهرمان مسابقات استانی به مسابقات دسته سوم فوتسال کشور راه خواهند یافت.

 

 

 

کد خبر 2756780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha