۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۵

رئیس هیات اسکیت استان مرکزی:

استان مرکزی ۶۰۰ اسکیت باز حرفه ای دارد

استان مرکزی ۶۰۰ اسکیت باز حرفه ای دارد

اراک- رئیس هیات اسکیت استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۶۰۰ ورزشکار حرفه ای در ورزش اسکیت استان مرکزی فعالیت دارند.

مهین علی بخشی در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: ورزش اسکیت به عنوان یک ورزش پرتحرک و شادی آور، باید در استان مرکزی در میان جوانان و نوجوانان گسترش یابد و برای ارتقای این ورزش در بخش آقایان و بانوان، برنامه ریزی مدون صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در سال جاری برنامه هایی جهت توسعه ورزش اسکیت در بعد قهرمانی، استعدادیابی ورزشکاران با همکاری کمیته استعدادیابی و فراهمکردن شرایط حضور مستمر ورزشکاران اسکیت استان در لیگ های کشوری تدوین شده است.

علی بخشی افزود: استفاده از مربیان مجرب در هیات اسکیت استان مرکزی، استعدادیابی در شهرستان های استان و توجه به رشد متوازن این رشته ورزشی در بعد قهرمانی و همگانی ازدیگر برنامه های سال جاری هیات اسکیت استان مرکزی است.

وی اظهار داشت: تلاش می شود با توسعه ورزش اسکیت در استان مرکزی و جذب اسپانسر از صنایع استان، جایگاه این ورزش در استان بیش از پیش ارتقا یابد.

رئیس هیات اسکیت استان مرکزی گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه همگانی شدن ورزش، در سال جاری تلاش می شود تا از طریق افزایش فضای مختص ورزش اسکیت در مراکز اوقات فراغت مردم، تعامل بیشتر با آموزش و پرورش و استفاده از سالن ها و پتانسیل های موجود، راه اندازی مدرسه اسکیت با هدف تقویت آموزش پایه اسکیت و نیز پرورش ورزشکاران از سنین پایین، ورزش اسکیت در استان مرکزی گسترش یابد.

علی بخشی افزود: در زمینه داوری، مربی گری و مربی گری پیشرفته نیز در سال جاری با برگزاری دوره های آموزشی با همکاری فدراسیون اسکیت کشور، در جهت پیشبرد برنامه های هیات اسکیت استان مرکزی گام برمی داریم.

کد خبر 2758257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha