۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۴۹

با شکست برابر نماینده خوزستان؛

تیم کشتی فرنگی قم از صعود به جمع بر‌ترین‌های کشور باز ماند

تیم کشتی فرنگی قم از صعود به جمع بر‌ترین‌های کشور باز ماند

قم - تیم کشتی فرنگی قم با شکست برابر نماینده خوزستان از صعود به جمع برترین‌های مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور باز ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در مرحله نخست امروز ادامه پیدا کرد و تیم هیئت کشتی قم که در دیدار نخست خود مقابل پیام نور تهران مغلوب شده بود در دیدار برابر تیم فنی و مهندسی دوکوهه اندیمشک شکست دیگری را پذیرا شد.

شاگردان ناصر محمد آرا در تیم کشتی قم در این مسابقه کار دشواری در پیش رو داشتند و نتوانستند شکست در مسابقه برابر پیام نور را جبران کنند و در ‌‌نهایت ۲۷ بر ۵ بازنده شدند.

در این رقابت در وزن ۵۹ کیلوگرم مهدی قادری از هیئت کشتی قم ۸ بر صفر برابر عبدالمحمد پاپی از فنی و مهندسی دوکوهه اندیمشک شکست خورد و در دسته ۶۶ کیلوگرم، حسین ابراهیمی از هیئت کشتی قم ۴ بر یک برابر کرامت عبدولی از اندیمشک بازنده، تشک را ترک کرد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، بهرام جلالی از هیئت کشتی استان قم برابر مهدی زیدوند از فنی و مهندسی دوکوهه اندیمشک ۸ بر صفر بازنده شد اما در دسته ۷۵ کیلوگرم، امیرحسین مولایی از هیئت کشتی قم ۵ بر صفر برابر فرشاد رستمی کیا از تیم اندیمشک به پیروزی رسید.

در دسته ۸۰ کیلوگرم مهدی ابراهیمی از قم برابر مهدی هدایی از فنی و مهندسی دوکوهه اندیمشک یک بر صفر شکست خورد و در وزن ۸۵ کیلوگرم مسابقه مجتبی کریم فر از اندیمشک برابر نماینده قم ۵ بر صفر به سود خوزستانی‌ها ثبت شد زیرا قمی‌ها نماینده‌ای در این وزن نداشتند.

در وزن ۹۸ کیلوگرم، علی اکبر حیدری از تیم هیئت کشتی قم مقابل محمد بیرانوند از فنی و مهندسی دوکوهه اندیمشک ۶ بر ۲ کشتی را واگذار کرد و در دسته ۱۳۰ کیلوگرم عباس نوری از هیئت کشتی قم ۲ بر صفر به مسعود نعمت چگانی از فنی و مهندسی دوکوهه اندیمشک باخت.

تیم کشتی فرنگی قم با کسب این نتیجه در رده ششم جدول رده بندی لیگ بر‌تر کشتی فرنگی تا پایان مرحله نخست قرار گرفت.

کد خبر 2758360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha