۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۱

پیرمحمدی در گفتگو با مهر:

البرز اثرگذاری مثبتی در والیبال ملی ایران دارد

البرز اثرگذاری مثبتی در والیبال ملی ایران دارد

کرج - رییس هیئت والیبال استان البرز کسب عنوان بهترین پاسور آسیا توسط والیبالیست البرزی را نماد و نشانه ای برای توسعه روز افزون والیبال در البرز و اثرگذاری مثبت این استان در عرصه ملی دانست.

عبدالعلی پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رقابت های والیبال امیدهای آسیا با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید. اتفاق خوب این رویداد انتخاب ستاره ی البرزی این تیم به عنوان بهترین پاسور آسیا بود.

وی در ادامه گفت: در این مسابقات مصطفی باقری با ارائه نمایشی خیره کننده نقش بسزایی در قهرمانی تیم ملی کشورمان در این مسابقات داشت و از سوی مسئولان برگزاری مسابقات عنوان ارزشمند بهترین پاسور آسیا را کسب کرد.

رییس هیئت والیبال استان البرز با بیان اینکه البرز پیشینه ای درخشان در والیبال ملی ایران دارد گفت: ما همواره در تیم های ملی نفرات اثرگذاری مثل بهنام و شهرام محمودی،محمد ترکاشوند و افشار دوست و تشکری  راداشته ایم و خوشحالم که این روند ادامه دارد. علاوه بر نفرات شاخص حاضر در تیم ملی بزرگسالان در تیم های ملی رده های سنی نیز نفراتی را داریم. این موضوع نشانی از توسعه روز افزون والیبال در البرز محسوب می شود.

وی با اشاره به کسب عنوان برتر البرز در طرح استعدادیابی فدراسیون، گفت: البرز با معرفی 7 والیبالیست به فهرست نهایی منتخبان کشور عنوان برتر کشور را کسب کرد. این اتفاق گواه توجه این استان به سنین پایه و پشتوانه سازی برای والیبال کشور است.

پیرمحمدی در پایان گفت: برای سال 94 نیز طرح استعدادیابی فدراسیون با قدرت در البرز اجرا می شود . امیدوارم این استعدادهای نوظهور بتوانند در آینده به این ورزش در عرصه ملی یاری برسانند و موجب افتخار آفرینی برای کشورمان شوند.

کد خبر 2758665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha