۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۰

گزارش هواشناسی؛

وزش باد و گرد و خاک در جنوب و شرق کشور

وزش باد و گرد و خاک در جنوب و شرق کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و بروز گرد و غبار در جنوب و شرق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده، در سواحل شرقی ومرکزی دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز و شرق کشور در بعد از ظهر و اوایل شب ابرناکی، رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی، در شمال شرق، شمال غرب و ارتفاعات جنوب شرق کشور نیز افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در همین مدت در جنوب غرب، سواحل خلیج فارس و دریای عمان، دامنه های البرز شرقی، شمال شرق و شرق کشور وزش باد و در برخی نقاط باد و گرد و خاک پیش بینی می شود که روز سه شنبه باد و گرد و خاک در جنوب شرق کشور تشدید می شود.

وظیفه تصریح کرد: از اواخر وقت امروز و طی روز های دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و روز سه شنبه تنگه هرمز به سبب وزش باد نسبتا شدید مواج خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری دربعدازظهر همراه با باد و گرد و خاک و درارتفاعات بارش پراکنده و گاهی رعد و برق است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب به ۳۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 2759405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha