۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۸

با سخنرانی رشاد، محمدیان و فیاض؛

نشست هم‌اندیشی جوان امروز؛ مخاطب‌شناسی و نیازسنجی برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی جوان امروز؛ مخاطب‌شناسی و نیازسنجی برگزار می‌شود

نخستین نشست هم اندیشی کارشناسان و مولفان عرصه جوان، با عنوان جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی با حضور و سخنرانی صاحبنظران این حوزه و اساتید حوزه و دانشگاه ۷ خردادماه جاری در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت مرکز پژوهشهای جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مصادف با میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، نخستین نشست هم اندیشی کارشناسان و مولفان عرصه جوان، با عنوان جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی با حضور و سخنرانی صاحبنظران این حوزه و اساتید حوزه و دانشگاه ۷ خردادماه جاری در قم برگزار می شود.

علی اصغر سهرابی، دبیر این هم اندیشی صبح امروز ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، به همت مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با حضور کارشناسان و مولفان عرصه جوان، نخستین نشست هم اندیشی با عنوان جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی، عصر پنج شنبه هفتم خرداد ماه جاری در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار می شود.

سهرابی افزود: در این نشست هم اندیشی حضرت آیت الله علی اکبر رشاد رییس پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دکتر ابراهیم فیاض استاد علوم اجتماعی دانشگاه، سخنرانی خواهند داشت.

نشست هم اندیشی جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی

سردبیر ماهنامه حاشیه همچنین افزود: هم اندیشی حضار به صورت تریبون آزاد، رونمایی از مجموعه ارزشمند ۲۳ جلدی از نگاه نبوی و سایر آثار جدید چاپ شده مرکز پژوهش های جوان و برگزاری نمایشگاه آثار مرکز با تخفیف ویژه از دیگر بخش های این نشست هم اندیشی خواهد بود.

این نشست بعدازظهر پنج شنبه ۷ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.

کد خبر 2760120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha