۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۵

یوسفی:

انجمن ارگانیک در راستای تامین سلامت مردم فعالیت می کند

انجمن ارگانیک در راستای تامین سلامت مردم فعالیت می کند

کرمانشاه- رئیس کمیسیون روابط عمومی انجمن ارگانیک استان کرمانشاه گفت: انجمن ارگانیک یک NGO درآمد زا نبوده و تنها به فکر تامین سلامت مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاروق یوسفی پیش از ظهر پنج شنبه در اولین جلسه کمیسیون روابط عمومی انجمن ارگانیک استان کرمانشاه که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: انجمن ارگانیک ایران از سال ۸۳ فعالیت خود را شروع کرده و طی این مدت به صورت جدی پیگیر تولید محصولات ارگانیک بوده است.

وی افزود: از زمان شروع به کار این انجمن و ارگانیک محور کردن محصولات کشاورزی، آزمایشگاه هایی نیز در این رابطه شروع به فعالیت کرده اند و اطلاع سانی لازم نیز در این زمینه انجام شد.

یوسفی گفت: انجمن ارگانیک استان کرمانشاه نیز از سال گذشته و با هدف اطلاع رسانی های لازم در حوزه سلامت مردم و حمایت از تولید محصولات ارگانیک استان راه اندازی شده است.

رئیس کمیسیون روابط عمومی انجمن ارگانیک استان کرمانشاه، اطلاع رسانی در خصوص تولید محصولات ارگانیک را مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدوار هستیم با تشکیل کمیسیون روابط عمومی این انجمن، اطلاع رسانی های لازم در این رابطه صورت بپذیرد.

یوسفی، کرمانشاه را استانی چهار فصل معرفی کرد و اظهار داشت: در این استان مناطقی برای تولید محصولات سالم وجود دارد که از آن جمله می توانیم به سنقر، ریجاب و اورامانات اشاره کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که در این مناطق، محصولات ارگانیک را تولید کنیم که اگر این امر محقق شود در توسعه اقتصادی استان تاثیر گذار خواهد بود.

رئیس کمیسیون روابط عمومی انجمن ارگانیک استان کرمانشاه، اظهار داشت: همچنین محصولاتی همانند نخود، انار، انجیر و سقز که خاص استان کرمانشاه است از جمله محصولات مورد نظر ما برای تولید ارگانیک هستند.

یوسفی با بیان اینکه همکاران ما در انجمن به دنبال این هستند که این محصولات را به تولید انبوه برسانند، تصریح کرد: انجمن ارگانیک یک NGO درآمد زا نبوده و تنها به فکر تامین سلامت مردم است.

وی گفت: در حال حاضر تولید محصولات ارگانیک در منطقه گره بان را داریم، اما این تولیدات قبل از تشکیل انجمن ارگانیگ کرمانشاه، در انجمن ایران و کشور آلمان به ثبت رسیده است.

یوسفی، معرفی محصولات ارگانیک را از برنامه های مهم انجمن عنوان کرد و افزود: مردم باید معنا و مفهوم ارگانیک را بدانند که در خرید محصولات ارگانیک دچار مشکل نشوند.

رئیس کمیسیون روابط عمومی انجمن ارگانیک استان کرمانشاه، گفت: مباحث ارگانیک باید در بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ... جا بیفتد و بویژه از طریق دانش آموزان می توانیم در این راستا گام های موثری برداریم.

کد خبر 2762644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر قربانی ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      0 0
      ایامحصولات ارگانیک در شهر شیراز هم هست اگر هست لطفا معرفی میکنید باتشکر