۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷

اسماعیلی:

نمایشگاه هنرهای تجسمی در پاکدشت افتتاح می شود

نمایشگاه هنرهای تجسمی در پاکدشت افتتاح می شود

پاکدشت-معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر کل سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی در پاکدشت افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین اسماعیلی که صبح شنبه نهم خرداد با اظهار داشت: هنرمندان شش رشته نقاشی، خوشنویسی، گرافیک شامل دو رشته پوستر و تصویرسازی، نقاشی خط و نگارگری فقط تا همین زمان می توانند آثارشان را برای دبیرخانه یادواره ارسال کنند.

وی افزود: نمایشگاه بخش هنرهای تجسمی یادواره ملی «طلوع خرداد» روز یکشنبه ۱۷ خرداد در فرهنگسرای شهدای پاکدشت افتتاح می شود و افتتاح این نمایشگاه که ساعت ۱۰ صبح خواهد بود، افتتاح رسمی بخشهای هنری سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» محسوب می شود که با مراسم ویژه ای نیز توأم خواهد بود.

اسماعیلی دبیر کل سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» نیز با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده. از دبیرخانه اجرایی بخش هنرهای تجسمی یادواره به خاطر پیگیری زیاد، نظم فراوان و دقت در اعلام وصول آثار ارسالی هنرمندان به صورت ویژه تقدیر کرد.

حمید محسن وند دبیر اجرایی بخش هنرهای تجسمی نیز در این نشست با ارائه گزارش مبسوطی، روند برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و داوری های این بخش را تشریح کرد و به بیان مسائل و اقدامات انجام شده و پیش رو پرداخت.

در این نشست که حمیدرضا آرمان مهر دبیر اجرایی، حسین تاجیک مشاور اجرایی، امیرحسین طاهری دبیر اجرایی بخش فیلم و عکس به همراه علیرضا مهدی زاده رئیس کمیته اطلاع رسانی سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» حضور داشتند، آخرین وضعیت موجود و اقدامات بخش هنرهای تجسمی در پاکدشت بررسی شد.

گفتنی است، محورهای اصلی سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» آراء و اندیشه های امام خمینی(ره) ؛ انقلاب اسلامی در آیینه فرهنگ و ادب و هنر؛ نقش حماسه عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی؛ نقش زنان در قیام ۱۵ خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی؛ توجه ویژه به جایگاه قیام ۱۵ خرداد در شکل گیری انقلاب اسلامی؛ نقش مردم ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت در قیام ۱۵ خرداد و انقلاب اسلامی؛ نقش مرجعیت و روحانیت در قیام ۱۵ خرداد و شخصیت های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی است.

کد خبر 2763629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha