۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶

جمادی مطرح کرد:

فضا برای فعالیت زمین‌خواران در استان بوشهر نا امن می‌شود

فضا برای فعالیت زمین‌خواران در استان بوشهر نا امن می‌شود

بوشهر - رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: فضا برای فعالیت زمین‌خواران در استان بوشهر نا امن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، علی جمادی در نشست با مدیران منطقه ویژه پارس اظهار داشت: با تهمیداتی که در زمینه مبارزه با زمین‌خواری اندیشیده شده است، فضا برای فعالیت زمین خواران نا امن خواهد شد و از این نظر خیال مدیران اجرایی راحت باشد.

وی با ابراز امیدواری به تعامل سازنده میان صنعت نفت و دستگاه قضا در زمینه برخورد با زمین خواری، گفت: دستگاه قضایی تاکنون برای جلوگیری از پدیده شوم زمین‌خواری و دست درازی به بیت‌المال اقدامات قابل توجهی انجام داده است و سعی خواهیم کرد با شناسایی زمین خواران و برخورد قاطع، از این پدیده جلوگیری کنیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تاکید کرد: مبارزه با این پدیده که تقاضای به‌حق شماست، سبب افزایش اعتماد عمومی جامعه به دستگاه‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: با مجموع اقداماتی که از سوی دستگاه قضا در این زمینه پیش‌بینی شده است، علاوه بر بازگرداندن اموال بیت‌المال، فضا را نیز برای زمین خواران نا امن خواهیم کرد.

 مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: همکاری قوه قضائیه و وزارت نفت می تواند نقش بسزایی در حل و فصل بسیاری از پرونده های قضایی و بازگرداندن اموال بیت المال به دولت داشته باشد که این امر نیازمند تعامل بیشتر این دو دستگاه با یکدیگر است

مهدی یوسفی، دستگاه قضا را بازوی توانمند نظام مقدس جمهوی اسلامی در دفاع از حقوق بیت المال دانست و تاکید کرد: جلوگیری از پدیده زمین خواری و مقابله با متعدیان به حقوق بیت المال نیازمند تدبیر و برخورد قاطعانه با متخلفان است و دسترسی به این هدف با حضور کارشناسان رسمی متخصص و متعهد در دستگاه قضا کاملا دست یافتنی و امکان پذیر است.

در این دیدار مدیران و روسای حقوقی شرکت‌های نفتی و قائم مقام رئیس کل دادگستری و دادستان کل استان بوشهر نیز حضور داشتند.

کد خبر 2763652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha