۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۴۴

بیژنی خبر داد:

۱۷ پروژه درمانی در استان بوشهر اجرا می‌شود

۱۷ پروژه درمانی در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱۷ پروژه درمانی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش  خبرنگار مهر، ایرج بیژنی بعد از ظهر شنبه در نشست با مدیران علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های درمانی در سال‌های اخیر در سطح استان بوشهر صورت گرفته و دولت نیز حامی توسعه بخش سلامت است.

وی از اجرای‏ ۱۷ پروژه عمرانی در بخش درمان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این پروژه‌ها در بیمارستان‌های مختلف استان اجرا می‌شود که توسعه بلوک‌های زایمانی و اتاق ‏عمل از جمله این طرح‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت نقش بسیار مهمی در توسعه شاخص‌های سلامت در استان بوشهر داشته است.

وی همچنین از توسعه اورژانس‌های بیمارستانی در سطح استان خبر داد و بیان داشت: ساخت کلینیک‌های درمانی در نقاط مختلف استان بوشهر در دستور کار است که امیدواریم شاهد اجرای این طرح‌ها در نیمه نخست امسال باشیم.

بیژنی ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم اجرای طرح تحول نظام سلامت، بهبود وضعیت اتاق‌های بستری بیماران و هتلینگ بیمارستانی است که در استان بوشهر نیز اقدامات اساسی در این زمینه صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به انجام کارهای تعمیراتی در فضاهای موجود درمانی استان، افزود: نوسازی و تجهیز مراکز درمانی استان را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

کد خبر 2764249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha