۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲

«سایبری» از نیمه گذشت/ روایت کلاهبرداری‌های مجازی

«سایبری» از نیمه گذشت/ روایت کلاهبرداری‌های مجازی

تهیه‌کننده «سایبری» این سریال را مجموعه‌ای آموزشی درباره کلاهبرداری‌های فضای مجازی دانست و اعلام کرد در ۴۰ روز گذشته ۶۰ درصد آن ضبط شده است.

سعید کمالی تهیه‌کننده تلویزیون درباره سریالی که این روزها مشغول تولید آن است به خبرنگار مهر گفت: اسم اولیه این سریال «مدار بسته» بود اما اکنون «سایبری» نام دارد. این مجموعه‌ به موضوعاتی می‌پردازد که عامه مردم با آن درگیر هستند و اینگونه نیست که مثل «هوش سیاه» تخصصی باشد.

روایت کلاهبرداری از آدم‌های معمولی

وی افزود: «سایبری» یک سریال آموزشی است و به کلاهبرداری‌هایی می‌پردازد که برای آدم‌های معمولی اتفاق می‌افتد. مثلا یکی از داستان‌های ما درباره فردی است که با زبان‌بازی و زیرکی شماره کارت بانکی افراد را می‌گیرد و از کارتشان سوءاستفاده می‌کند.

این تهیه‌کننده تأکید کرد: سریال را اول اردیبهشت کلید زدیم. معضلات فضای مجازی در محوریت قصه‌های ما قرار دارد و در ۲۶ قسمت این مجموعه به پلیس سایبری می‌پردازیم.

ضبط ۶۰ درصد سریال در ۴۰ روز

کمالی یادآور شد: کارگردانی «سایبری» را احمد معظمی برعهده دارد و در ۴۰ روز گذشته ۶۰ درصد از کار ضبط شده است و احتمالا کارمان تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

وی درباره بازیگران این سریال هم گفت: روح‌الله کمانی نقش اصلی سریال ما با نام سروان فروزان را ایفا می‌کند. سجاد دیرمینا، سارا منجزی،‌ علی ثانی فر و نیلوفر شهیدی نیز دیگر بازیگران ما هستند.

بازیگر نقش سرهنگ انتخاب نشده است

تهیه‌کننده «سایبری» در پایان اعلام کرد: تا به حال در لوکیشن‌هایی همچون برج میلاد، پلیس سایبری، خیابان دماوند و نارمک ضبط داشته‌ایم و بیشتر مراحل تصویربرداری در شرق تهران پیگیری می‌شود. ضمن اینکه نقش اصلی دیگری با نام سرهنگ نیز داریم که هنوز بازیگر این نقش انتخاب نشده است.

کد خبر 2765140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha