۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸

طاهری خبر داد:

آمادگی شهرستان پیشوا برای برگزاری پرشور یادواره طلوع خرداد

آمادگی شهرستان پیشوا برای برگزاری پرشور یادواره طلوع خرداد

پیشوا- دبیر اجرایی بخش فیلم و عکس یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» گفت: برنامه ریزی لازم برای اجرای بخش فیلم و عکس یادواره ملی طلوع خرداد در شهرستان پیشوا انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز امیرحسین طاهری در نشست هماهنگی بخش فیلم و عکس سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» اظهار داشت: شهرستان پیشوا میزبان بخش فیلم و عکس یادواره ملی طلوع خرداد بوده و در این زمینه تلاش های خوب و موثری صورت گرفته است.

دبیر اجرایی بخش فیلم و عکس سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» افزود: در ماه های اخیر جلسات متعدد و منظمی برای برگزاری باشکوه و پرشور یادواره ملی طلوع خرداد در سطح شهرستان پیشوا برگزار شده است.

وی ادامه داد: دبیرخانه بخش فیلم و عکس یادواره ملی طلوع خرداد اقدام به فراخوان برای دریافت آثار هنرمندان کرد که خوشبختانه با استقبال خوب و مناسب هنرمندان رشته عکاسی مواجه شد.

این مسئول اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای اجرای بخش فیلم و عکس یادواره ملی طلوع خرداد در شهرستان پیشوا انجام شده و طی روزهای آتی شاهد افتتاح این یادواره در شهرستان خواهیم بود.

                           

طاهری دبیر اجرایی بخش فیلم و عکس سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد»، با اعلام تاریخ برگزاری افتتاحیه در سالن سرمد پیشوا در ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ خرداد گفت: پیگیری و هماهنگی آماده سازی محل مراسم، صوت و نور جهت اکران فیلم ها، اطلاع رسانی و دعوت از مدعوین و مهمانان صورت پذیرفته است.

وی با تقدیر از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تلاش های زیادی را برای برگزاری باشکوه یادواره ملی طلوع خرداد با هدف معرفی دستاوردهای این قیام انجام داده است.

حمید عجمی مسئول کمیته اجرایی فیلم و عکس سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» نیز با ارائه گزارشی از روند دریافت فیلم ها و عکس های ارسالی به این یادواره، بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم افتتاحیه و روزهای اکران فیلم ها تأکید کرد.

گفتنی است، محورهای اصلی سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» آراء و اندیشه های امام خمینی(ره) ؛ انقلاب اسلامی در آیینه فرهنگ و ادب و هنر؛ نقش حماسه عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی؛ نقش زنان در قیام ۱۵ خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی؛ توجه ویژه به جایگاه قیام ۱۵ خرداد در شکل گیری انقلاب اسلامی؛ نقش مردم ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت در قیام ۱۵ خرداد و انقلاب اسلامی؛ نقش مرجعیت و روحانیت در قیام ۱۵ خرداد و شخصیت های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی است.

کد خبر 2765884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha