۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۴۹

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات البرز:

مراسم ارتحال امام (ره) فرصتی برای تجدید بیعت با انقلاب و شهدا است

مراسم ارتحال امام (ره) فرصتی برای تجدید بیعت با انقلاب و شهدا است

کرج- رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی البرز بر ضرورت شناساندن امام خمینی (ره) به جوانان تاکید کرد و گفت: برگزاری سالروز ارتحال امام خمینی (ره) فرصتی برای تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز نشست هماهنگی مراسم ارتحال حضرت امام (ره) با حضور استاندار البرز، معاونان، رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری البرز برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمدحسین روحی یزدی شناساندن امام خمینی (ره) به نسل جوان را ضروری دانست و اظهار کرد: سالگرد امام خمینی (ره) فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و شهدا است.

آماده باش امدادگران خودرو در ایام تعطیلات

این مسئول حضور مردم در کنار مسئولان را نمونه همدلی و همزبانی دانست و افزود: انقلاب ایران همه ملت ها  را بیدار کرد. این بیداری را از امام راحل به یادگار داریم.

حجت الاسلام روحی یزدی در پایان به توجه هر چه بیشتر به نقش رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مسافربری البرز از برگزاری جلسات با تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافربری در استان خبر داد و گفت: همه تدابیر برای حمل و نقل مسافران البرزی درسالروز ارتحال امام خمینی (ره) اندیشیده شده است.

ابوالقاسم باقری از آماده باش امدادگران خودرو در این ایام خبر داد و افزود: اتوبوس‌های اعزامی به مرقد مطهر و قم می توانند از خدمات امدادخودور در ایام تعطیل استفاده کنند.

باقری از آماده باش ۲ تیم نظارتی در پایانه‌ها و مرکز مدیریت‌ راه‌های البرز خبر داد و بیان کرد: همه  امکانات خدماتی برای زائران فراهم است.

کد خبر 2766286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha