۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۴۳

آمادگی شهرداری منطقه ۸ برای پذیرایی از زائران حرم امام(ره)

آمادگی شهرداری منطقه ۸ برای پذیرایی از زائران حرم امام(ره)

شهردار منطقه ۸، در تشریح اقدامات این منطقه در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) از برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در جوار حرم مطهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس بهمن نوری گفت: از جمله این اقدامات می توان به فعالیت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و امور شهری اشاره کرد که برخی از این برنامه ها نیز انجام شده است .

وی با اشاره به لکه گیری آسفالت، احداث جداول، استقرار کانکس، ایجاد ایستگاههای صلواتی و همچنین محلهای اسکان کارگری و مدیریتی افزود: شستشوی دیواره ها و نظافت عمومی، از دیگر برنامه های اجرایی در پهنه شرقی است.

نوری همچنین از برپایی غرفه های فرهنگی خورشيد ولايت " در حرم مطهر امام خميني(ره) خبر داد و اظهار داشت: فرهنگسراي خورشيد ولايت شامل نمايشگاه کتاب، عکس يادگاري، نقاشي، مشاوره ديني حجاب و عفاف، پخش فيلم و توزيع محصولات فرهنگي و مسابقات فرهنگي است.

وی در تشريح برنامه‌هاي فرهنگي افزود: به منظور ارائه برنامه‌هاي فرهنگي به زائران حرم مطهر امام (ره) شهرداري منطقه ۸ با برگزاري مسابقه مطالعاتي، ايجاد ايستگاه صلواتي، مسابقات فرهنگي در مراسم سالگرد امام خميني(ره) شرکت مي‌کند.

شهردار منطقه ۸ گفت: در این ایستگاه مسابقات مختلف فرهنگی، نقاشی و خاطره نویسی برای کودکان و بزرگسالان برگزار می شود.

نوری در ادامه به فعالیت کمیته پذیرایی ستاد منطقه ۸ اشاره کرد و  اظهار داشت: وظیفه پذیرایی تعدادی از زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) برعهده کمیته ستاد منطقه هشت است.

وی همچنین از تشکیل کمیته های خدمات شهری، فضای سبز، بازیافت و زیباسازی در  مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در منطقه هشت خبر داد و افزود: معاونت امور شهری وفضای سبز تازمان برگزاری این مراسم اقداماتی نظیرجمع آوری خاک و نخاله،رفت وروب، ،شستشو،رنگ آمیزی انواع المانهای شهری، نصب و تخلیه مخازن زباله ،ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی راهمراه بابکارگیری ادوات وماشین آلات سبک و سنگین و نیروهای کارگری انجام می دهد.

کد خبر 2766569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha