۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۰

ستوده:

۱۵ طرح امید در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

 ۱۵ طرح امید در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر - مدیر کل حوزه استاندار بوشهر گفت: ۱۵ طرح امید در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده ظهر سه‌شنبه در آئین تجلیل از جوانان برتر شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به جوانان دارد و تلاش داشته تا زمینه را برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف فراهم کند.

وی اضافه کرد: با عنایت ویژه استاندار بوشهر، در سطح استان نیز توجه ویژه‌ای به جوانان صورت گرفته است و قرار گرفتن جوانان در پست‌های مدیریتی یکی از مهمترین برنامه‌های دولت برای جوانان در استان بوشهر بوده است.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر به تدوین برنامه‌های مختلف و متنوع ویژه جوانان در استان اشاره کرد و افزود: ۱۵ طرح امید در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود که در توسعه نشاط و شادابی و سلامتی در جامعه نقش مهمی خواهد داشت.

وی به انتصاب جوانترین مدیرعامل آب و فاضلاب کشور در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: انتخاب معاونان سیاسی جوان برای فرمانداری‌های استان و همچنین انتصاب بخشداران جوان گوشه‌هایی از برنامه جوان‌گرایی در استان بوشهر بوده است.

ستوده به ظرفیت‌های بالای سازمان‌های مردم‌نهاد اشاره کرد و افزود: بنای دولت بر استفاده مناسب از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد است و در استان بوشهر نیز بر استفاده از سمن‌ها تاکید زیادی داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان نیز در این آئین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در دشتستان اظهار داشت: سال گذشته در همه روستاهای بالای یک هزار نفر شاهد ساخت زمین‌های چمن ورزشی مصنوعی بودیم که نقش مهمی در توسعه ورزش داشت.

نادر آزاده از ساخت زمین چمن مینی فوتبال در تمام روستاهای بالای ۶۰۰ نفر جمعیت خبر داد و اضافه کرد: اجرای با کیفیت پروژه‌های ورزشی شهرستان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۸ درصد از جمعیت شهرستان دشتستان را جوانان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: تلاش داریم تا زمینه پویایی جوانان و حضور و مشارکت آنها در صحنه‌های مختلف را فراهم سازیم.

کد خبر 2767072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha